honor-view-10

هواوی آنر ویو 10 به‌صورت جهانی عرضه شد!

شرکت هواوی با آنکه سومین تولید کننده مشهور و بزرگترین سازنده تلفن در دنیاست ولی هنوز سهم قابل توجهی از بازار‌های پر مشتری ایالات متحده ندارد و برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان قاره جدید به مشکل برخورده است. البته وجود رقیبی قدرتمند همچون اپل در این منطقه از دنیا نیز به این مشکل هواوی دامن زده، به طوری‌که نام تجاری آنر (افتخار) نیز در آنجا به زیر سوال رفته است.

با این حال به نظر می‌رسد این غول چینی برای نجات از این چالش و جلوگیری از روند سقوط آزاد بازار گسترده مدل‌های گوشی هوشمندش در آمریکا در رویداد مهم CES برنامه ریزی ویژه کرده است. انتشار یکی از آخرین گل‌های سر سبد خود که قبلا تنها در چین در دسترس بود، یکی از این برنامه‌هاست. بله، پرچمدار آنر، آنر ویو 10 سرانجام جهانی شد!

honor-view-10

شاید نام این پرچمدار کمی عجیب باشد اما به راحتی در بین سایر پرچمدار‌ها عرض اندام خواهد کرد، به ویژه اینکه ضمن داشتن جذابیت‌های بسیار، دارای قیمت پایین‌تری نیز است. ظاهرا آنر ویو 10 هزینه کمتری بر روی دستان هواوی گذاشته و سبب پایین آمدن قیمت نهایی آن شده است و این امید می‌رود که آیتم قیمت برگ برنده هواوی برای افتخار آفرینی در بازار‌های جهانی خواهد بود. زمزمه هایی نیز از رویکرد جدیدی در بین عرضه کنندگان برای تولید و عرضه گوشی‌های ارزان‌تر در سال 2018 به گوش می‌رسد،  چرا که اخبار منتشر شده حاکی از افزایش معرفی گوشی‌های ارزان قیمت‌تر در بازار است، از جمله خبر عرضه گوشی ارزان قیمت ال‌جی آریستو 2.

اما با این اوصاف نباید نگران قدرت و سخت افزار این پرچمدار پر افتخار باشیم، چرا که با وجود برخورداری از پردازشگر Kirin 970 که پیش‌تر در مدل گران قیمت‌تر هواوی میت 10 شاهد آن بودیم، این پرچم‌دار جدید دلیل خوبی برای افتخار به خود خواهد داشت. این پردازنده قدرتمند دارای واحد پردازش عصبی اختصاصی یا NPU است که شانه به شانه CPU فعالیت خواهد کرد. علاوه بر این قابلیت شتاب‌ دهنده هوش مصنوعی یا AI نیز ارتقا یافته است که در UI پیش بینی شده EMUI مورد استفاده قرار می‌گیرد.

NPU همچنین سبب قدرتمند‌تر شدن هوش مصنوعی مترجم مایکروسافت گردیده است، به طور خلاصه باید گفت نتیجه این توضیحات به معنای افزایش 500 درصدی سرعت اجرای برنامه‌ها در گوشی آنر ویوو 10 در مقایسه با گوشی‌های معمولی در شرایط یکسان است!

 honor-view10

آنر ویو 10 از امروز هشت ژانویه 2018 در کشور‌های ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، هند و انگلیس در دسترس خواهد بود و طی ماه جاری در مالزی و روسیه نیز عرضه می‌شود. با اینکه هنوز خبری از قیمت‌های محلی نیست اما آنر ویو 10 در چین با قیمت 3000 یوان که تقریبا معادل با 460 دلار است، عرضه می‌شود.

نکته حائز اهمیت این است که به نظر می‌رسد هنوز ایالات متحده در مسیر آنر ویوی 10 چین قرار نگرفته و قرار است گوشی دیگری برای شکار عقاب سر سفید روانه بازار آمریکا شود. با اینکه این شکارچی پر افتخار چندان جدید نیست اما قرار است با پوشیدن لباسی سرخ رنگ دل مشتریان آمریکایی خود را برباید.

 Honor-7X-Red

آنر 7X اولین گوشی آنر با نسبت نمایشگر 18:9 است که در ماه دسامبر 2017 عرضه شد اما با توجه به نزدیکی به روز ولنتاین، آنر تصمیم گرفته به‌طور محدود نسخه‌ای به رنگ قرمز را تولید و در ایالات متحده، روسیه، هند، انگلیس، آلمان، ایتالیا و اسپانیا عرضه کند. همچنین 100 خریدار اول نیز هر کدام یک هدفون با نام تجاری مشترک Honor-Monster AM15 دریافت خواهند کرد. آنر در این زمینه نیز قول همکاری بیشتر در رابطه با تولید لوازم جانبی و هدفون با برند مونستر در آینده را داده است.

4 در مورد “هواوی آنر ویو 10 به‌صورت جهانی عرضه شد!”

  1. چه جالب . اما این سیاست خوبیه که تمام مشخصات پرچمدارش رو یهو بزاره رو یه گوشی که نصف اون قیمت داره ؟؟ آدم پشیمون میشه از خرید پرچمدارش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH