OLED TV rolls

تلویزیون غول پیکر 65 اینچی OLED ال‌جی مانند روزنامه لول می‌شود!

نمایشگر‌های تولید شرکت ال‌جی بار دیگر در نمایشگاه الکترونیک CES 2018 توجهات را به خود جلب کرد. ما برای دیدن آخرین پیشرفت‌ها و دستاورد‌های عجیب و غریب حوزه فناوری‌های شیک و مدرن الکترونیکی به نمایشگاه CES می‌آییم اما برخی از آنها حقیقتا شگفت انگیز‌ند.

تلویزیون غول پیکر OLED قابل رول‌شدن ال‌جی که جانشین شایسته‌ای برای نمایشگر رول شونده 18 اینچی بود که ال‌جی در CES 2016 آن را به نمایش گذاشته بود. در حال حاضر این تلویزیون در عرض دو سال توانسته تا 65 اینچ رشد داشته باشد و از کیفیت 4k برخوردار شود.

OLED TV rolls

در بررسی نزدیک‌تر باید اعتراف کرد بین این نمایشگر رول‌شونده با دیگر نمایشگر‌های OLED حاضر در نمایشگاه هیچ تفاوتی را نمی‌توان تشخیص داد و این غول 65 اینچی به همان اندازه ظریف، زیبا و با ابهت است. فقط این نمایشگر قدری باریک‌تر است و اجازه می‌دهد راحت‌تر به سمت پایین رول شود.

در فیلم معرفی تهیه شده برای این نمایشگر جذاب، برخی از ویژگی‌های مسحور کننده آن نشان داده شده است، از جمله اینکه شما می‌توانید با فشردن تنها یک دکمه و کمی پایین فرستادن صفحه نمایش نسبت به تغییر ابعاد آن اقدام کنید و نسبت ابعاد را از 9:16 به حالت سینمایی 9:21 تبدیل کنید.

این به این معناست که شما می‌توانید به سادگی یک تغییر شگرف در تجربه دیدن فیلم‌های سینمایی خود در منزل ایجاد کنید و برای همیشه دیدن نوار‌های سیاه در اطراف تصویر را به فراموشی بسپارید! همچنین با استفاده از ریموت کنترل آن از راه دور قادر خواهید بود با بیشتر رول کردن صفحه نمایش تا حدی که تنها مقداری از نوار بالای آن مشاهده شود از نمایشگر به عنوان یک پخش کننده موسیقی یا نمایشگر اطلاعات خانه‌های هوشمند و یا هر محصول جدید دیگر که شما بخواهید، استفاده کنید.

OLED TV rolls

هنوز هیچ قیمتی که درباره آن صبحت کنیم در دسترس نیست زیرا تنها یک نمونه اولیه از آن ساخته شده است و هدفش تبلیغ برای نام تجاری خود و به رخ کشیدن توانایی‌ها و پیشرفت‌های شرکت و بالا بردن میزان فروش دیگر محصولات ال‌جی در نمایشگاه است. با این حال باید اعتراف کرد که یک محصول واقعا شگفت انگیز است.

4 در مورد “تلویزیون غول پیکر 65 اینچی OLED ال‌جی مانند روزنامه لول می‌شود!”

    1. خواستی یه چیزی گفته باشی ها! خوب اگه اول نوآوریش مال سامهنگ بوده پس چرا زودتر نزده سامهنگ تو ساخت همون ال سی دی هاش هم مونده چه برسه به اولدهای خمیده ورول شونده 4k و8k

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH