KFC

کی‌اف‌سی کانادا پرداخت بیت‌کوین به‌ جای پول مرغ‌های سرخ شده‌اش را قبول کرد

امروزه شما می‌توانید از بیت‌کوین برای خرید برخی محصولات اینترنتی به صورت آنلاین استفاده کنید و هر روزه پول دیجیتالی توسط فروشندگان خرده‌پا و خدمات آنلاین بیش از پیش مورد قبول واقع می‌شود. حال اگر بیت‌کوین دارید و احساس گرسنگی می‌کنید چرا سفارش مرغ سرخ شده نمی‌دهید؟ کی‌اف‌سی کانادا اخیرا تبلیغاتی را انجام داده که در آن افراد می‌توانند مبلغ مرغ‌های سرخ شده این رستوران را با بیت‌کوین پرداخت کنند.

KFC

در تبلیغاتی که کی‌اف‌سی کانادا در صفحه فیس‌بوک خود قرار داده، تصویری از ظرف مرغ‌های سرخ شده با علامت بیت‌کوین خودنمایی می‌کند و اعلام کرده‌اند: “مطمئن باشید، ما نمی‌دانیم بیت‌کوین دقیقا چیست و چگونه کار می‌کند اما اعتقاد داریم نباید هیچ چیزی بین شما و یک ظرف از مرغ‌های سرخ شده ما باشد”

همچنین در زیر تصویر مندرج در این تبلیغ، مبلغ بیت‌کوین پرداختی برای هر ظرف بر روی آن درج شده است و به طور زنده تغییرات ارزش آن با پول رایج (دلار کانادا) معادل با آن ثبت می‌شود تا مشتریان دقیقا بدانند چه مقدار برای هر ظرف مرغ سرخ شده پرداخت می‌کنند. فعلا مبلغ پرداختی درج شده معادل 20 دلار به ازای یک ظرف مرغ سرخ شده عالی به همراه مخلفات در نظر گرفته شده است.

KFC

این پست تبلیغاتی مشتریان را برای پرداخت مبلغ غذا با بیت‌کوین، به یک سرویس پرداخت آنلاین به نام BitPay ارجاع می‌دهد اما به دلیل دریافت کارمزد برای انتقال بیت‌کوین و تبدیل به پول واقعی در BitPay، عملا مشتریان به جای 20 دلار، 40 دلار هزینه پرداخت می‌کنند!

البته روز جمعه کی‌اف‌سی از پذیرش بیت‌کوین سرباز زد ولی دوباره از روز شنبه ادعای خود مبنی بر پذیرش بیت‌کوین به ازای مرغ سرخ‌شده را از سر گرفت. سخنگوی کی‌اف‌سی اعلام کرد که این یک روش غیرعادی و منحصر به فرد است اما در حال راهی قانونی برای خرید و فروش محسوب می‌شود!

اخیرا نیز اخباری مبنی بر پرداخت حقوق کارکنان یک شرکت ژاپنی با بیت‌کوین منتشر شد که شرح کامل این خبر را می‌توانید در این مقاله مشاهده نمایید.

3 در مورد “کی‌اف‌سی کانادا پرداخت بیت‌کوین به‌ جای پول مرغ‌های سرخ شده‌اش را قبول کرد”

  1. بیت کویین هم مثل شرکت های هرمی که یه مدت بودن دزد کلا بردار از اب در میان یا بعد یه مدت دیگ بی ارزش میشه و سهام دارااش کلی ضرر میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH