نگاه نزدیک به گوشی آنر ویو 10 (honor view 10)

به‌طور معمول در نمایشگاه CES گوشی‌های بزرگ و مطرحی معرفی نمی‌شوند اما محصول جدید آنر با نام ویو 10 را بایستی یکی از گوشی‌های قابل توجه در این رویداد مهم جهانی دانست که دارای طراحی و کارایی خوبی است.

شاید نام این پرچمدار کمی عجیب باشد اما به راحتی در بین سایر پرچمدار‌ها عرض اندام خواهد کرد، به ویژه اینکه ضمن داشتن جذابیت‌های بسیار، دارای قیمت پایین‌تری نیز است. ظاهرا آنر ویو ۱۰ هزینه کمتری بر روی دستان هواوی گذاشته و سبب پایین آمدن قیمت نهایی آن شده است و این امید می‌رود که آیتم قیمت برگ برنده هواوی برای افتخار آفرینی در بازار‌های جهانی خواهد بود. زمزمه هایی نیز از رویکرد جدیدی در بین عرضه کنندگان برای تولید و عرضه گوشی‌های ارزان‌تر در سال ۲۰۱۸ به گوش می‌رسد،  چرا که اخبار منتشر شده حاکی از افزایش معرفی گوشی‌های ارزان قیمت‌تر در بازار است.

اما با این اوصاف نباید نگران قدرت و سخت افزار این پرچمدار پر افتخار باشیم، چرا که با وجود برخورداری از پردازشگر Kirin 970 که پیش‌تر در مدل گران قیمت‌تر هواوی میت ۱۰ شاهد آن بودیم، این پرچم‌دار جدید دلیل خوبی برای افتخار به خود خواهد داشت. این پردازنده قدرتمند دارای واحد پردازش عصبی اختصاصی یا NPU است که شانه به شانه CPU فعالیت خواهد کرد. علاوه بر این قابلیت شتاب‌ دهنده هوش مصنوعی یا AI نیز ارتقا یافته است که در UI پیش بینی شده EMUI مورد استفاده قرار می‌گیرد.

honor-view-10

NPU همچنین سبب قدرتمند‌تر شدن هوش مصنوعی مترجم مایکروسافت گردیده است، به طور خلاصه باید گفت نتیجه این توضیحات به معنای افزایش ۵۰۰ درصدی سرعت اجرای برنامه‌ها در گوشی آنر ویوو ۱۰ در مقایسه با گوشی‌های معمولی در شرایط یکسان است که نتیجه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

در پایان توجه شما را به ویدئویی که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به‌صورت اختصاصی و به فارسی درباره گوشی ویو 10 دوبله کرده‌ایم، جلب می‌کنیم.

4 در مورد “نگاه نزدیک به گوشی آنر ویو 10 (honor view 10)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH