wireless charger

با شارژر زیبا، مدرن و گران قیمت ونوس آشنا شوید

Bourge Design، شرکت مادر Arc Hub که هم اکنون یکی از بهترین هاب‌های USB-C در دنیاست، با یک دستگاه جدید به بازار برگشته است. یک شارژر وایرلس که نام ونوس(Venus) را برای آن برگزیده‌اند. مانند آرک‌هاب، شارژر ونوس نیز ایده ساده‌ای دارد اما با مواد کیفیت بالا و طراحی زیبا ترکیب شده است. این شارژر وایرلس از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است. ونوس با ساده‌تر کردن عملکرد‌ها باعث شده تا شارژر گوشی‌های هوشمند ساده‌تر شود.

پنل هوشمند ونوس دسترسی به تمام قابلیت‌ها را ایجاد کرده است. ونوس یک شارژر Qi ده واتی از نوع USB-C است که می‌تواند تمام گوشی‌های هوشمند موجود در بازار را سریع شارژ کند. ونوس همچنین دارای یک پورت اضافی USB-C در جلو و یک پورت شارژ سریع USB 3.0 در بالا برای دستگاه هایی است که احتمال دارد از شارژر وایرلس پشتیبانی نکنند.

بورج دیزاین در مورد طراحی مثلثی ونوس گفته است که با کمک این طراحی، گوشی‌هایی که دارای دوربین‌ برجسته هستند، مشکلی برای عدم اتصال کامل، جدا شدن احتمالی و قطع شارژ نخواهند داشت. در پایین شارژر نیز قطعه‌ای آلومینومی برای نگهداری و چرخاندن گوشی قرار داده شده تا بتوان هم به صورت افقی و هم عمودی گوشی را شارژ کرد. همچنین یک نمایشگر LED برای اطلاع از وضعیت اتصال گوشی و فرایند شارژ در آن نصب شده است.

 

wireless charger

 

به‌علاوه شما قادر خواهید بود تا با اتصال دو شارژر به یکدیگر، یک هاب‌شارژر برای شارژ چندین دستگاه به طور همزمان ایجاد کنید. با توجه به این طراحی زیبا و کارا و همچنین جنبه‌های فنی مناسب ونوس، نوبت به بررسی قیمت این شارژر جذاب می‌رسد که برای اغلب کاربران فاکتوری حیاتی محسوب می‌شود!

اگر هم‌اکنون این شارژر را پیش‌خرید کنید، 89 دلار هزینه بر روی دست‌تان خواهد گذاشت ولی اگر دست روی دست بگذارید و منتظر عرضه آن در نیمه دوم سال 2018 بمانید، باید 99 دلار بپردازید.

برای بررسی طراحی زیبای ونوس میتوانید آن را با شارژر وایرلس Power Lens Qi که چند روز قبل در آی‌تی‌رسان با آن آشنا شدید، مقایسه کنید.

3 در مورد “با شارژر زیبا، مدرن و گران قیمت ونوس آشنا شوید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH