فروش ضعیف‌ آی‌فون X، آی‌فون 8 و 8 پلاس نسبت به هندست‌های نسل قبلی

به لحاظ تاریخی تنها یک موسسه تحقیقاتی موفق شده تا سطح پایین میزان علاقه‌مندی به جدیدترین گوشی‌های آی‌فون را در اپراتورهای AT&T ،Verizon یا Sprint نشان دهد و اکنون نیز مطالعه رفتار مشتریان مجددا این واقعیت را برای ایالات‌متحده مطرح کرده است.

بر اساس گزارشات گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X مجموعا 61 درصد از کل میزان فروش گوشی‌های آی‌فون در آمریکا را طی 3 ماهه گذشته به خود اختصاص دادند که نسبت به فروش 72 درصدی اسمارت‌فون‌های آی‌فون 7 و 7 پلاس در دوره زمانی قبلی کم‌تر است.

بدیهی است که عرضه آی‌فون X تا حدودی با تاخیر مواجه شد. اما به نظر می‌رسد که مردم در عوض خریداری 2 مدل دیگر ترجیح داده‌اند تا برای عرضه آی‌فون X منتظر بمانند. از طرفی گرایش به سمت مدل‌های قدیمی‌تر آی‌فون موجب کندتر شدن آهنگ فروش جدیدترین هندست‌های اپل شده است.

گوشی‌های آی‌فون 7 و 7 پلاس در حدود 25 درصد از فروش گوشی‌های آی‌فون را طی 3 ماهه چهارم سال 2017 به خود اختصاص دادند. گوشی‌های آی‌فون 6s و 6s پلاس نیز سهمی 8 درصدی از فروش داشتند و گوشی آی‌فون SE هم با تفاوتی جزیی، سهمی کمتر را تصاحب کرد. مهم‌ترین گوشی یعنی آی‌فون X نیز حدودا 20 درصد از کل دستگاه‌های آی‌فون فروخته شده در فاصله زمانی ماه‌های اکتبر تا دسامبر را به خود اختصاص داد. این موضوع بیانگر تقاضای اولیه بسیار بالا برای این هندست است؛ اما میزان فروش برای سایر مدل‌های جدید آی‌فون آن‌طور که باید عادلانه نبوده است یا ظاهرا اپل هم به آن عادت کرده است.

4 در مورد “فروش ضعیف‌ آی‌فون X، آی‌فون 8 و 8 پلاس نسبت به هندست‌های نسل قبلی”

    1. دقیقا یا خیلی زشت هستن محصولات اپل مانند ایفون ایکس
      یا خیلی بی تغییر و بی خاصیت مثل ایفون 8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH