پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی به نمایشگاه MWC بارسلون نخواهد رسید

بر اساس گزارشی از Android Headlines، پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی به نمایشگاه MWC بارسلون نخواهد رسید. این گوشی با نام احتمالی U12، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیکی جهان را) که قرار است در آن شاهد وقایع بزرگی چون رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس و همچنین سونی اکسپریا XZ پرو باشیم) از دست خواهد داد.

Android Headlines به نقل از یک منبع در درون شرکت بیان کرده که این گوشی در یک برنامه داخلی و احتمالا در ماه مارس یا آپریل رونمایی خواهد شد. با توجه به شهرت اچ‌تی‌سی، رونمایی از پرچم‌دار جدید شرکت می‌توانست فرصتی برای جذب بیشتر افراد به نمایشگاه MWC 2018 باشد. البته باید این نکته را در نظر داشت که یو 11 در ماه مه سال گذشته رونمایی شد و شاید رونمایی از پرچم‌داری جدید آن هم با این فاصله زمانی کم، حرکت درست و هوشمندانه‌ای برای شرکت تایوانی نباشد.

عملکرد مالی این شرکت در سال 2017 حکایت از کمترین سود به دست آمده در 13 سال گذشته بود و حال مدیران شرکت در نظر دارند تعداد گوشی‌های عرضه شده در سال 2018 را کاهش دهند. بر همین اساس شاید اچ‌تی‌سی در نظر دارد وقت بیشتری را صرف توسعه و بهبود پرچم‌دار جدید خود کند؛ پرچم‌داری که اطلاعات چندانی از آن در دست نیست، اما شایعات حکایت از صفحه نمایش 4K برای آن دارند.

با توجه به این که شرکت‌هایی مانند هواوی و ال‌جی محصول برجسته‌ای برای رونمایی در MWC 2018 نخواهند داشت، احتمال می‌رود تمام توجهات خبری معطوف به سامسونگ و گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس گردد. در هر صورت مدت زمان زیادی تا بازگشایی نمایشگاه نمانده و به‌زودی شاهد جدیدترین محصولات در دنیای فناوری خواهیم بود.

3 در مورد “پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی به نمایشگاه MWC بارسلون نخواهد رسید”

  1. خداییش تو پرچم دارا Z2 از همه شاخ تر بوده و اچ تی سی از همه عقب افتاده تر

    نه به انقلاب سونی 8) 
    نه به در جا زدن اچ تی سی 😕

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH