ایسوس ذن‌فون 5 در تاریخ 27 فوریه رونمایی خواهد شد

سپتامبر سال گذشته بود که ایسوس اعلام کرد، نسل بعدی پرچم‌دارانش را در سه ماهه نخست سال 2018 معرفی خواهد کرد. به‌تازگی این کمپانی پوستری را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ایسوس در نظر دارد در تاریخ 27 فوریه یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه MWC 2018 برگزار کند.

ایسوس ذن‌فون 5 در حالی آماده رونمایی می‌شود که تنها حدود 5 ماه از رونمایی خانواده ذن‌فون 4 می‌گذرد در ماه آگوست سال 2017 بود که ایسوس 6 مدل جدید را معرفی کرد و در ماه سپتامبر نیز دستگاه جدیدی را شاهد بودیم. مطابق شایعات در این کنفرانس سه مدل رونمایی خواهد شد؛ ایسوس ذن‌فون 5، ذن‌فون 5 لایت و ذن‌فون 5 مکس که از باتری غول پیکری استفاده می‌کند. با توجه به پوستر انتظار می‌رود این مدل‌ها مجهز به چیپست اسنپدارگون باشند.

4 در مورد “ایسوس ذن‌فون 5 در تاریخ 27 فوریه رونمایی خواهد شد”

  1. مهدی حاجیان

    گوشی های ایسوس کیفیت ساخت خوبی دارن و حس خوبی رو به ادم منتقل میکنن
    بنده زنفون 2 داشتم که با رم 4 و پردازنده اینتل از پس همه کار هام بر میومد فقط به دلیل بزرگیش فروختم

  2. هواوی و سامسونگ توی اندرویدی ها موفق تر از همه هستند چون خودشون اکثر نیاز به چیپشون رو تامین می کنند تا از این طریق سود بیشتری رو به جیب بزنند
    خدایی هواوی الان کیفیت گوشی هاش در حد عالی هستن اگه کسی مثل من با رابط کاربریش حال نمی کنه این رو میتونه با روت کردن یا تم یا لانچر رفع بکنه

  3. معرفی کردنش که مشکلی نیست، ولی تاریخ عرضه به بازار فکر کنم رفت تا 7-8 ماه دیگه.البته تا بیاد ایران یک سال هم میشه ،تازه اگر بیاد! ایسوسه دیگه. ذنفون ar اوایل اسفند معرفی شد، تازه از چند روز پیش توی آمریکا توسط یک اپراتور به فروش میرسه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH