شکایت کاربران سرفیس پرو 4 از لرزش صفحه نمایش آن

هنگامی که دستگاه‌های دیجیتالی داغ می‌شوند، عملکرد و سرعت پاسخ‌دهی آنها به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در صورتی که گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ داغ کند، کاربر به راحتی می‌تواند سرعت پایین باز شدن نرم‌افزارها و اجرای آنها را حس کند. داغ کردن می‌تواند بر روی سخت‌افزار دستگاه‌ها نیز اثر گذارد؛ مانند سرفیس پرو 4 که کاربران آن لرزش صفحه نمایش را به هنگام داغ کردن دستگاه گزارش کرده‌اند.

براساس این گزارشات، ظاهرا حدود 1600 نفر از کاربران سرفیس پرو 4 مشکل مشابهی را تحت عنوان لرزش صفحه نمایش هنگام داغ شدن دستگاه تجربه کرده‌اند. این کاربران در مواجهه اولیه با این مشکل دستگاه خود را به یخچال یا جاهای خنک برده‌اند تا لرزش تصویر متوقف شود.

سخنگوی مایکروسافت در گفتگو با The Verge بیان کرده است:

ما خبر داریم که برخی کاربران مشکل لرزش صفحه نمایش را با سرفیس پرو 4 تجربه کرده‌اند و از نزدیک پیگیر این مساله هستیم. افرادی که با این مشکل روبرو هستند باید با پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرند.

ظاهرا مشکل ذکر شده مشکلی سخت‌افزاری است و نمی‌توان امیدوار بود تا مایکروسافت با ارایه به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن را حل کند. با این وجود، علی‌رغم حجم نسبتا گسترده این مشکل، به نظر نمی‌رسد لرزش صفحه نمایش به هنگام داغ شدن سرفیس پرو 4 در همه دستگاه‌های تولیدی شرکت وجود داشته باشد.

9 در مورد “شکایت کاربران سرفیس پرو 4 از لرزش صفحه نمایش آن”

  1. باورم نمیشه مثلن کلی هزینه کردم که بخیال اینکه یه چیزی بخرم که دردسر نداشته باشه اونقدر از مایکروسافت تعریف شنیده بودم که سرفیس پرو۴ رو خریدم اما الان یمدته که لرزش تصویر داره همینطورم هی بیشتر میشه ??
    اینم از محصولات مایکروسافت با اینهمه ادعاشون????

  2. افشین جفرودی

    چناچهپس از گرم شدن صفحه این اتفاق می افتد taskmgr را اجرا کنید چنانچه در زمانیکیه taskmgr درروی صفحه دیده می شود و فعالیتها نشان داده می شود و دراین حالت متوقف است یا زمانیکه نشانگر را حزکت می دهید صفحه ثابت می شود نشان می دهد که هر تغییر در روی مانیتور لرزش را متوقف می کند لذا لازم است روشی اتخاذ شود که مرتیا بخشی از صفهت نمایش تغییر کند بهترین روشی که بنظر من رسید فعال کردن ثانیه شمار در روی تسک بار می باشد.

  3. من حدود 3 سال هست (از اواخر 95) که سرفیس 4 رو دارم و پیش از شروع لرزشها همین اندازه استفاده میکردم و داغ میشده ولی اتفاقی نمیوفتاد.
    این اتفاق تقریبا یکی دو ماهی هست که شروع شده. با این شرایط محتمل هست که نرم افزاری باشه. نکته دیگه اینکه ممکنه تو همه این سری از سرفیس ها از یه قطعه بی کیفیت استفاده شده باشه که به نظرم بعید هست.
    به هرحال امیدوارم حل بشه چون واقعا بی استفاده میشه وقتی لرزشها شروع میشه.

    1. سلام چند روزی است که با این مشکل مواجه شدم ولی راه حلی براش پیدا نکردم میخواستم بونم دوستان راه حلی پیدا کردند؟

  4. من چند روزی هست با این مشکل مواجه شدم صفحه تصویر حدود یک سانت پرش و لرزش داره هر کاری هم کردم درست نشد. البته با نمایندگی تماس گرفتم گفتند بیارید چک بشه اگر درست نست تعویض می کنن ولی فعلا که برای من خیلی درد سر درست کرده اصلا فکر نمی کردم محصول مایکروسافت اینطوری باشته.

  5. مهدی حاجیان

    بعید میدونم سرفیس های مایکروسافت چنین مشکلاتی داشته باشند و اگر هم هست قطعا به زودی برطرف میشه

    5
    1
  6. این همه ک این لب تاب ها ب مشکل میخورن ندیدم ی بار یکی بگه اپل فلان مشکل داشت خیلی عالیه اپل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH