به‌روزرسانی جدید PS4 پرو کیفیت نمایش بازی‌ها بر روی تلویزیون‌های قدیمی را بهبود می‌بخشد

کاملا مشخص است که PS4 پرو برای کاربرانی که خواستار کیفیت 4K هستند ساخته شده، اما تکلیف دیگر کاربرانی که تلویزیون‌هایی با قابلیت 4K ندارند، چه می‌شود؟ ظاهرا جواب این سوال عدم استفاده از تمامی پتانسیل این کنسول خواهد بود، اما به نظر می‌رسد سونی راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرده است.

در خبری که در PlayStation Blog منتشر شده، سونی اعلام کرده است به‌روزرسانی جدید حالتی را تحت عنوان supersampling ارایه می‌کند که کاربر می‌تواند با انتخاب آن بازی‌های طراحی شده با کیفیت 4K را بر روی تلویزیون‌های فاقد این قابلیت با کیفیتی مناسب و بهتر مشاهده کند. در این اعلامیه آمده است:

کاربران PS4 پرو حالت جدیدی را در بخش تنظیمات با نام supersampling mode مشاهده خواهند کرد که برای کاربرانی با تلویزیون‌های 1080 و پایین‌تر تجربه بصری بهتری را به ارمغان خواهد آورد. در این حالت، بازی‌هایی که با کیفیت 4K رندر می‌شوند، پس از اتصال به تلویزیون‌های فاقد این کیفیت به صورت خودکار کاهش کیفیت پیدا کرده و با رزولوشن نمایشگر انطباق می‌یابند. این گزینه به کاربران PS4 پرو که تلویزیونی با پشتیبانی از 4K ندارند، اجازه می‌دهد تا ضمن استفاده از پتانسیل‌های این کنسول، لذت بیشتری از انجام بازی‌ها ببرند.

ضمنا سونی اعلام کرده است که پیش از این نیز برخی از بازی‌ها با استفاده از قابلیت PS4 Pro Enhanced می‌توانستند کیفیت بهتری برای تلویزیون غیر 4K ارایه کنند، اما حال دیگر با معرفی این ویژگی جدید همه بازی‌ها می‌توانند به این صورت اجرا شوند.

2 در مورد “به‌روزرسانی جدید PS4 پرو کیفیت نمایش بازی‌ها بر روی تلویزیون‌های قدیمی را بهبود می‌بخشد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH