گوشی ذن‌فون 5 ایسوس دارای صفحه نمایش دندان‌دار خواهد بود!

اگر شما دندان (The Notch) آی‌فون X را دوست ندارید، ممکن است به‌اجبار تعداد زیادی از دیگر گوشی‌هایی که در سال 2018 به بازار خواهند آمد را نیز بی‌خیال شوید.

گزارشات حاکی از آن است بسیاری دیگر از گوشی‌ها با این سبک جدید صفحه نمایش در راه‌ هستند و حتی تعداد بیشتری قرار است به این جمع بپیوندند. طبق اظهار نظر Roland Quandt، احتمالا گوشی ذن‌فون 5 ایسوس (ASUS Zenfone 5) نیز قرار است به این دسته ملحق شود. او در پست اینترنتی خود اینچنین گفت: “2018، سال گوشی‌های دندان‌دار است و نه فقط برای سامسونگ بلکه ذن‌فون 5 در نمایشگاه MWC دندان در خواهد آورد!”

البته برای دوستانی که ممکن است دچار تردید شده باشند باید بگوییم، در رندر‌هایی که هفته گذشته از گوشی‌های ذن‌فون 5 منتشر شد، خبری از دندان نبود، پس احتمالا این مورد مربوط به یکی دیگر از اعضای سری گوشی‌های ذن‌فون 5 است یا توضیح بهتر این‌که شاید این ذن‌فون 5 مربوط به مدلی است که هفته قبل با پسوند MAX معرفی شده بود.

همانند ذن‌فون4 در سال قبل، احتمالا ذن‌فون 5 نیز با ویژگی گوشی‌های میان رده عرضه خواهد شد که از پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام و دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد. با این حال طبق سنت معمول از نسبت ابعاد 9:16 برخوردار است. از دیگر گوشی‌هایی که احتمال می‌رود دندان‌دار باشند می‌توان به: Xiaomi Mi MIX 2S ،Huawei P20 Lite ،Doogee V و Vivo X30 اشاره کرد.

البته در مورد گوشی Nubia هنوز تایید نشده ولی در Essential PH-1 شاید دندان‌دار طراحی شود. در هر صورت سری جدید گوشی‌های ذن‌فون در رویداد MWC 2018  معرفی خواهند شد و احتمالا شامل نسخه‌های MAX ،Pro و Selfie هستند.

3 در مورد “گوشی ذن‌فون 5 ایسوس دارای صفحه نمایش دندان‌دار خواهد بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH