ایسوس اسمارت‌فون گیمینگ خود را در رویداد MWC 2018 معرفی خواهد کرد

میزو E3 احتمالا تنها اسمارت‌فون اختصاصا طراحی شده برای گیمینگ نخواهد بود. بر اساس شایعات جدید شرکت ایسوس نیز طی رویداد MWC 2018 به همراه گوشی‌های سری ذن‌فون 5 خود یک اسمار‌ت‌فون مخصوص گیمینگ را عرضه خواهد کرد.

پس از موفقیت اولیه ریزرفون به نظر می‌رسد در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های گیمینگ بیش‌تری باشیم. ایسوس نیز همانند ریزر یکی از مشهورترین برندها در حوزه گیمینگ به شمار می‌آید. برند ROG) Republic of Gamers) این کمپانی و لوازم جانبی آن تعداد قابل توجهی از کامپیوترهای شخصی گیمینگ را به خود اختصاص داده و از رایج‌ترین نمونه‌های مورد استفاده توسط گیمرها محسوب می‌شوند.

آیا در آینده شاهد عرضه گوشی ROG خواهیم بود؟ در حال حاضر تنها بر اساس گمانه‌زنی‌ها صحبت می‌شود و هنوز هیچ تاییدیه رسمی از سوی شرکت ایسوس ارایه نشده است؛ لذا این صحبت‌ها را چندان جدی نگیرید. با این حال ایسوس تیزری رسمی را منتشر کرده که عرضه گوشی ذ‌ن‌فون 5 در کنگره جهانی موبایل را تایید می‌کند. به گفته برخی منابع، کمپانی ایسوس در نیمه نخست سال 2018 حداقل 3 اسمارت‌فون رده بالا را عرضه خواهد کرد و گفته می‌شود که در کنار این هندست‌ها یک گوشی گیمینگ نیز وجود خواهد داشت. اسمارت‌فون‌های مورد بحث ما، ذن‌فون 5، ذن‌فون مکس پرو M1 و ذ‌ن‌فون 5z نام دارند. اما توجه داشته باشید که گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 با یک تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 636 ارایه می‌شود که مناسب‌ترین تراشه برای گیمینگ به شمار نخواهد آمد.

از سوی دیگر ذن‌فون 5z بایستی از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 استفاده کند که پس از تراشه اسنپ‌دراگون 845، بهترین چیپست ساخت شرکت کوالکام محسوب می‌شود. این تراشه مشابه پردازنده مورد استفاده در ریزرفون است.

کلیه گوشی‌های رده بالای عرضه شده از سوی ایسوس در سال 2018، بایستی بر خلاف سال گذشته دارای نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 و حواشی باریک باشند. نسخه استاندارد ایسوس ذن‌فون 5 دارای حواشی باریک در 3 طرف نمایشگر و لبه‌ای پهن‌تر در قسمت پایینی دستگاه خواهد بود. این هندست در روز 27 فوریه عرضه خواهد شد و احتمالا فراتر از یک محصول میان‌رده است. لذا واقعا امیدواریم که شاهد عرضه نسخه پیشرفته‌تری از این مدل باشیم که اختصاصا می‌تواند به مقوله گیمینگ تعلق داشته باشد.

2 در مورد “ایسوس اسمارت‌فون گیمینگ خود را در رویداد MWC 2018 معرفی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH