پرچمدار ایسوس با تراشه اسنپدراگون 845 در بنچمارک AnTuTu رویت شد

به تازگی اسمارت‌فونی از ایسوس در بنچمارک AnTuTu رویت شده که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی برخوردار است؛سخت‌افزاری که مختص پرچمداران سال 2018 بوده پس باید این دیوایس را نیز یکی از پرچمداران ایسوس بدانیم.

AnTuTu علاوه بر امتیاز کلی این پرچمدار، مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری آن را نیز به نمایش در آورده است. هندست مورد نظر با شماره مدل Z01RD در AnTuTu حضور یافته و همان‌گونه که اشاره شد از مشخصات پیشرفته‌ای چون تراشه اسنپدراگون 845 برخوردار است. این تراشه مخصوص پرچمداران سال 2018 بوده که در روزهای آینده شاهد معرفی برخی از آن‌ها خواهیم بود. آن‌طور که در این بنچمارک درج شده، پرچمدار ایسوس از یک نمایشگر مدرن با رزولوشن 2246 در 1080 بهره‌مند است.

اگر این اعداد درست باشد باید گفت که این پنل از نسبت تصویر عجیب 18.7 به 9 برخوردار است؛ ضمن آن‌که انتظار داریم در راستای پیروی از ترند این روزهای صنعت موبایل، حاشیه‌های این نمایشگر بسیار کم باشد. 6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را نیز به دیگر مشخصات پرچمدار ایسوس اضافه کنید. البته این مقدار حافظه داخلی در شرایطی که همه پرچمداران اخیر حداقل از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند تا حدودی عجیب است. نهایتا باید اضافه کنیم که اندروید 8 اوریو رهبری این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

گوشی مورد نظر ما توانسته در نسخه جدید بنچمارک AnTuTu امتیاز 238129 را به‌دست آورد. با این‌که این امتیاز قابل قبول است اما بد نیست اشاره کنیم که اخیرا پرچمدارانی مانند شیائومی می‌میکس 2S، گلکسی S9 و البته زد‌تی‌ای نوبیا NX606J توانسته بودند با همین پردازنده از مرز امتیاز 270 هزار نیز عبور کنند! با آن‌که نمی‌دانیم این دیوایس در نهایت با چه نامی عرضه خواهد شد اما تجربه ما در کنار احساس‌مان می‌گوید که این گجت یکی از اعضای سری ذن‌فون 5 خواهد بود.

1 در مورد “پرچمدار ایسوس با تراشه اسنپدراگون 845 در بنچمارک AnTuTu رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH