اچ‌تی‌سی U12

مشخصات اصلی گوشی اچ‌تی‌سی U12 لو رفت

با این‌که شایعات درخصوص پرچمدار آتی اچ‌تی‌سی از اخبار مربوط به برادران گلکسی S9 بسیار کم‌تر بوده اما این‌بار با توجه به درز اطلاعات جامعی درباره مشخصات گوشی اچ‌تی‌سی U12 باید همه کم و کاستی‌های سابق را به فراموشی سپرد.

به تازگی یکی از روزنامه‌نگاران روسی مشخصات کامل گوشی اچ‌تی‌سی U12 را در حساب توییتری خود افشا کرد تا اطلاعات جامعی درباره پرچمدار بعدی تایوانی‌ها به‌دست آوریم؛ اسمارت‌فونی که DNA پرچمدار کنونی یعنی اچ‌تی‌سی U11 را به ارث برده و خواهد آمد تا آبروی بر باد رفته اچ‌تی‌سی را بازسازی کند.

در مورد نحوه طراحی این گجت چیز زیادی منتشر نشده و تنها اطلاعاتی که داریم همان تصویر منتسب به اچ‌تی‌سی U12 در کنفرانس مذکور است. البته قطعا این تصویر نشان‌دهنده نمونه نهایی این پرچمدار نبوده و شاهد تغییراتی در طراحی کلی آن خواهیم بود.

مطابق تصویر مربوطه، این گجت از تراشه اسنپدراگون 845 بهره‌مند خواهد بود. این مورد با آن‌چه هنگام برگزاری کنفرانس 5G تایوان عنوان شده، کاملا مطابقت دارد. دیوایس مورد نظر در این کنفرانس برای تشریح سرعت اتصال شبکه‌های 5G و دست‌یابی به سرعت 1.2 گیگابیتی مورد استفاده قرار گرفت.

همین مسئله کافی است تا بدانیم مودم تعبیه شده در این نمونه مربوط به تراشه اسنپدراگون 845 بوده است. بد نیست بدانید که مودم X20 موجود در تراشه اسنپدراگون 845 زمینه را برای سازگاری از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G) مهیا کرده است. به این ترتیب باید گفت گوشی اچ‌تی‌سی U12 از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 پیکسل (کواد اچ‌دی پلاس) این اسمارت‌فون با نسبت تصویر 18 به 9 خود ادامه دهنده مشخصات به‌روز و مدرن سوگولی تایوانی‌ها خواهد بود. البته این پنل از نوع سوپر LCD بوده و خبری از پنل سوپرامولد در اچ‌تی‌سی U12 نخواهد بود. در هر حال این باعث نمی‌شود که به این نمایشگر خرده گرفت و باید آن را یکی از بهترین‌ها در محصولات اچ‌تی‌سی دانست.

در بخش دوربین تنها اطلاعات موجود، رزولوشن دوربین‌ها بوده و در مورد جزئیات دقیق‌تر این دوربین‌ها چیز دیگری در دسترس نیست. در این زمینه تنها می‌توان ادعا کرد که دوربین دوگانه این دیوایس (که انتظار داریم مانند نسل گذشته فوق‌العاده عمل کند) رزولوشن 12 و 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای گوشی اچ‌تی‌سی U12 در نظر گرفته شده تا این پرچمداران در مقابل بزرگان امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خبر خوشحال کننده این است که اچ‌تی‌سی از یک باتری 3980 میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی پرچمدارش کمک می‌گیرد؛ ظرفیتی که با توجه به ارقام مربوط به دیگر پرچمداران بسیار عالی به نظر می‌رسد. برخورداری از استاندارد IP68 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار)، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اندروید 8 اوریو با پوسته اچ‌تی‌سی سنس 10 را نیز به عنوان دیگر مشخصات این پرچمدار به خاطر بسپارید. آن طور که شایعات حکایت دارد، این محصول جذاب با قیمت 880 دلار به فروش خواهد رسید.

4 در مورد “مشخصات اصلی گوشی اچ‌تی‌سی U12 لو رفت”

  1. بنظر بنده ۲ برند ال جی و اچ تی سی خیلی دارن از حال حاضر دور میشن
    قبول دارم که در گذشته گوشی هاشون جز بهترین ها بود ولی حالا چی

  2. دوربین دوگانه ، باتری3980 ، دوربین سلفی 12 ،حافظه 128 و رم 6 ,اینا که روی کاغذ از s9 برترن مشکل حاشیه های پارسالم که تا حد زیادی برطرف شده تازه اگر طراحیش همین باشه و بهتر نشده باشه ( چون این عکسا همین الانم برا ماه پیشن و حداقل دو ماه دیگه معرفی میشه) ضد آبم که هست تو بحث صدا هم همیشه عالی بوده اج سنس ورژن دو هم داره ،فقط یه صفحه نمایششه که امیدوارم نسبت به u11+ بهتر شده باشه چون تنها نقطه ضعف u11+ هم همون بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH