چیپست اسنپدراگون 845

چیپست اسنپدراگون 845 با معماری 10 نانومتری و مودم جدید X20 رسما معرفی شد

کمپانی کوالکام برای دومین بار مراسم سالانه معرفی جدیدترین تراشه خود را در هاوایی برگزار کرد. در این مراسم از چیپست اسنپدراگون 845 رونمایی شد که قرار است قدرت پردازشی پرچم‌داران سال آینده را تامین کند.

در ابتدای این مراسم کریستیانو امون به عنوان مدیر اجرایی کوالکام به همراه آقای لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی بر روی صحنه حاضر شدند. لی جون صراحتا اعلام کرد که پرچم‌دار آتی این کمپانی یعنی شیائومی Mi 7 جزو اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 845 بهره خواهد برد.

همانند تراشه اسنپدراگون 835، تراشه جدید کوالکام نیز طی پروسه 10 نانومتری تولید خواهد شد. اسنپدراگون 845 به مودم جدید X20 تجهیز شده که به واسطه آن دسترسی به شبکه‌های گیگابیت LTE قابل انجام است.  از این تراشه می‌توان در لپ‌تاپ‌ها نیز بهره گرفت.

دو کمپانی ایسوس و اچ‌پی رسما اعلام کردند که اوایل سال آینده میلادی دستگاه‌های جدیدی معرفی خواهند کرد که علاوه‌بر طراحی منحصر به‌فرد و کاربر پسند، از سیستم‌عامل ویندوز 10 در کنار چیپست اسنپدراگون 845 بهره خواهند برد. ضمن آن‌که عمر باتری این دستگاه‌ها با تغییرات صورت گرفته به یک روز کامل خواهد رسید. متاسفانه جزئیات دقیقی از مشخصات سخت‌افزاری این پلتفرم منتشر نشده اما آقای امون اعلام کرد که امروز جزئیات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید.

5 در مورد “چیپست اسنپدراگون 845 با معماری 10 نانومتری و مودم جدید X20 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH