اپ‌استور برای کابران ایرانی آی‌فون مسدود شد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، دقایقی قبل کاربران ایران با مراجعه به اپ‌استور اپل متوجه شدند که به طور کامل دسترسی کاربران ایرانی به این استور بسته شده است و به هیچ وجه امکان استفاده از این اپ‌استور با آی‌پی ایرانی وجود ندارد.

قبل از این اپل اقدام به بستن بعضی از دسترسی‌ها برای ایرانی‌ها کرده بود و بسیاری از اپلیکیشن‌های ایرانی را حذف کرد ولی این اقدام جدید اپل که به طور کامل دسترسی ایرانی‌ها را بسته است، راهکاری عجیب به نظر می‌رسد که هنوز خبر رسمی از این شرکت منتشر نشده و در صورتی که خبرهای جدیدی از این اقدام اپل به دستمان رسید اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

با این کار جدید کوپرتینویی‌ها، ضدیت آن‌ها با ایرانی‌ها بیش از پیش آشکار شده و کاربرانی که گجت‌های گران این سازنده آمریکایی را دوست دارند، ظاهرا بایستی کمی پیش از خرید به رفتار زشت کمپانی سازنده توجه بیشتری نشان دهند!

12 در مورد “اپ‌استور برای کابران ایرانی آی‌فون مسدود شد!”

  1. نمی خوام سیاسی کاری کنم.اماواقعیت اینه که همه این پدر کشتگی ها به سیاستها بر می گرده.وقتی فلان قوم بزرگترین سرمایه دار دنیا باشه و تو تمام کمپانی های بزرگ سهامدار اصلی باشه و شما محل زندگی اونها رو تهدید کنی که با بمب و موشک همین نزدیکی ها نابودشون خواهی کرد، طبیعی ترین و حداقل ترین کار اینه که شما رو از محصولات کمپانی شون محروم کنن.حالا کاری ندارم حق با ماست یا نه اما تحریم ایران توسط کمپانی هایی که بزرگترین سهام دارانشون یهودین امری طبیعی و عادیه.هفته قبل نتانیاهو علنا تو کنفرانس اعلام کرد که کمپانی سامسونگ و الجی و حتی مرسدس بنز هم مال ما شد.قضیه خیلی واضح و روشنه

  2. قبلا ارور 1009 میداد و بعد مدتی حل میشد ولی دیروز دیگ قشنگ پیام میداد اپ استور برای کشور شما باز نیست !! ولی مال دیروز بود الان هیچ مشکلی نداره و هم نرم افزار ها اپدیت میشن هم میشه دانلود کرد .

  3. این خبر صحت نداره. در هر صورت با وی پی ان براحتی مشکل حل میشه.سیاستی هم باشه از طرف ترامپ هست. نه اپل که بر خلاف گوگل که از فونت و تقویم عربی استفاده میکنه فونت و تقویم فارسی داره.

  4. فعلا برای قضاوت زوده اما اگر صحت داشته باشه مسلما این برند رو از لیست محصولات مورد علاقه م خط میزنم

  5. والا اخه… انقد سنگ اپلو این ایرانیا به سینشون میزنن.. اونا اونجا اصلا مارو جزو …. حساب نمیکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH