سامسونگ گلکسی A6 تاییدیه وای‌فای را دریافت کرد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد شماره مدل‌های خانواده A را از اعداد فرد به عددهای زوج تغییر دهد، گلکسی A8 و +A8 را می‌توان شاهدی بر این مدعی دانست. هم‌چنین به احتمال بسیار زیاد عضوهای جدید این خانواده با نام‌های گلکسی A6 و +A6 معرفی خواهند شد. پیش‌تر حضور این دو هندست را در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده کرده‌ایم و حالا نوبت به مرحله تازه‌ای در فرایند توسعه این دو اسمارت‌فون رسیده است.

به‌تازگی یک دستگاه از سامسونگ با کدنام SM-A600FN توانسته است تاییدیه وای‌فای را از Wi-Fi Alliance دریافت کند. SM-A600FN همان مدلی است که چندی پیش در دیتابیس گیک‌بنچ مشاهده شده است، با این حال هنوز نمی‌توانیم به صورت قطعی نام نهایی آن را تایید کنیم.

تاییدیه وای‌فای اطلاعات زیادی را از این اسمارت‌فون در دسترس ما نمی‌گذارد، با این حال می‌دانیم که گلکسی A6 از اندروید 8 استفاده خواهد کرد و به Wi-Fi a/b/g/n مجهز می‌شود. هم‌چنین در قلب آن چیپست اگزینوس 7870 قرار گرفته است.

5 در مورد “سامسونگ گلکسی A6 تاییدیه وای‌فای را دریافت کرد”

  1. عرفان مهرویی

    سامسونگ بره روی کیفیت تولید هاش دقت کنه و یه کم به جای کمیت تولیدیش به کیفیت توجه کنه تا اشکالات مختلفی که داره برطرف بشه. به نظرم برند یعنی ال جی که کم تولید می کنه ولی با کیفیت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH