کمپانی گوگل ارائه سرویس Preferred Care برای گوشی پیکسل 2 را شش ماه دیگر تمدید کرد

به دنبال ایجاد مشکلات گوناگون برای گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ ال در ماه اکتبر سال گذشته، کمپانی گوگل مدل زمان گارانتی یک ساله این محصولات را به دو سال افزایش داد. با این حال از افزایش مدت زمان پشتیبانی سرویس Preferred Care خبری نبود. ظاهرا خبرهای خوبی در این مورد منتشر شده که باعث امیدواری کاربران شده است.

به نظر می‌رسد گوگل در این خصوص تصمیم جدیدی اتخاذ کرده است. اخیرا این کمپانی اعلام کرده که پشتیبانی از این برنامه را برای گوشی پیکسل 2 به مدت شش ماه دیگر تمدید کرده است. این بدین معنا خواهد بود که کاربران جدید این هندست در مجموع 30 ماه پس از زمان خرید این دستگاه، تحت پوشش خسارت‌های ناشی از حوادث قرار خواهند گرفت.

اگر از افرادی هستید که از این سری گوشی‌های گوگل استفاده می‌کنید احتمالا تاکنون اعلان‌های مربوط به این تغییر را دریافت کرده‌اید. با این حال برای آگاه کردن کاربرانی که اطلاع دقیقی در این رابطه ندارند باید بگویم که خدمات پس از فروش پیکسل 2 تا شش ماه دیگر تمدید شده و کلیه صدمات فیزیکی در این بازه زمانی تحت پوشش گوگل قرار خواهد گرفت. شنیدن این موضوع بعد از دو ساله شدن گارانتی پیکسل 2 بسیار خوشحال‌کننده است.

2 در مورد “کمپانی گوگل ارائه سرویس Preferred Care برای گوشی پیکسل 2 را شش ماه دیگر تمدید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH