سامسونگ SM-J720F با نام گلکسی J7 Duo معرفی خواهد شد

اوایل سال جاری میلادی یک اسمارت‌فون ناشناس از سامسونگ با شماره مدل SM-J720F در بنچمارک‌های گیک‌بنچ و GFXBench رویت شد. در آن زمان گفته شد که این هندست با نام گلکسی J8 2018 معرفی و روانه بازار خواهد شد اما اخیرا با توجه به کدهای منتشر شده از این گجت مشخص شده که دیوایس مورد نظر با نام گلکسی J7 Duo عرضه می‌شود.

در یکی از تصاویر موجود در پکیج رام این هندست، تصویری از صفحه بوت این اسمارت‌فون منتشر شده است که علاوه بر تایید نام گلکسی J7 Duo می‌توان اطلاعاتی دیگر مانند نوع و مشخصات نمایشگر به‌کار رفته در آن را نیز مشاهده کرد. این عکس‌ها نشان می‌دهد که نمایشگر این دستگاه نسبت تصویر 16 به 9 داشته و رزولوشن آن نیز معادل 1280 در 720 پیکسل خواهد بود.

از دو تصویر دیگر نیز می‌توان فهمید که در گلکسی J7 Duo از چیپست جدید و مدرن اگزینوس 7885 و سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ اکسپرینس به همراه پشتیبانی از برنامه Treble استفاده خواهد شد. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که فرم‌ور مورد استفاده در این اسمارت‌فون با بیلد نامبر‌های J720FDDU1ARCJ / J720FODM1ARCJ / J720FXXU1ARCB شماره‌گذاری شده است. با این حال این نسخه‌ها را نباید ورژن نهایی نرم‌افزار این دستگاه دانست.

4 در مورد “سامسونگ SM-J720F با نام گلکسی J7 Duo معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH