آی‌فون‌های آینده اپل به صفحه نمایش خمیده و قابلیت کنترل In-The-Air مجهز خواهند شد

به نظر می‌رسد کمپانی اپل در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تحولی عظیم در دنیای اسمارت‌فون‌ها است. بر اساس گزارشی که Bloomberg منتشر کرده، به احتمال فراوان آی‌فون‌های آینده قابلیت‌های نوینی خواهند داشت که نحوه تعامل کاربر با این هندست‌ها را تغییر خواهد داد.

در گزارش بلومبرگ ادعا شده که در کمتر از دو یا سه سال آینده شاهد عرضه آی‌فون‌هایی با صفحه نمایش خمیده خواهیم بود. آن‌طور که در این گزارش آمده است، این خمیدگی به سمت داخل بوده و نباید این انحنا را با آن‌چه در پرچمداران سامسونگ وجود داشته، مقایسه کرد. برای ایجاد تصویری ذهنی از این امر می‌توان گوشی قدیمی ال‌جی G Flex را به یاد آورد.

به‌علاوه، گفته می‌شود اپل در حال کار بر روی یک فناوری است که کاربر را قادر می‌سازد تا از طریق حرکت‌های هوایی یا in-the-air فرمان‌های خود را به گوشی منتقل کند. بدین ترتیب برای کنترل دستگاه دیگر نیازی به لمس آن نخواهد بود. کاربر تنها باید انگشت خود را نزدیک صفحه نمایش قرار داده و دستور خود را از طریق اعمال برخی ژست‌های حرکتی صادر کند.

پس از معرفی موس در حدود بیست سال پیش و فناوری 3D Touch در گوشی آی‌فون 6s، احتمال آن وجود دارد که با ارائه تکنولوژی یاد شده توسط اپل، بار دیگر شاهد انقلابی عظیم در عرصه روش‌های ورودی کنترلی باشیم که توسط بسیاری از شرکت‌های معتبر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3 در مورد “آی‌فون‌های آینده اپل به صفحه نمایش خمیده و قابلیت کنترل In-The-Air مجهز خواهند شد”

  1. این تکنولوژی کنترل از هوا باسه 4 سال پیش سامسونگه که توی اس5 و نوت4 بود اپل تازه میخواد بزاره !!
    این نشون میده که چقدر این شرکت عقبه از تکنولوژی

  2. انقلابی عظیم؟ گلکسی اس 4 انقلابی عظیم بود اگه به اینا میگن تکنولوژی !! Air Command & Air Gesture رو کافیه سرچ کنید. البته از این منبع چینی انتظاری از این نمیره، اما اپل خیلی وقته که نوآوری نداشته و به واسطه ی طرفداراش فروش کرده.بازار بزرگش هم آمریکا و چینه. این تکنولوژِی ها چون کاربردی نبودن توسط ال جی و سامسونگ پیگیری نشدن .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH