آی‌فون 6.1 اینچی جدید اپل تنها 550 دلار قیمت خواهد داشت

اپل هنوز چیزی در خصوص خط تولید آی‌فون‌های 2018 خود ارایه نکرده است؛ با این وجود شایعات زیادی پیرامون این محصولات شنیده می‌شود. در حالی که پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند اپل در سال 2018 قیمتی معادل آی‌فون X خواهد داشت، احتمال آن وجود دارد که شاهد عرضه یک گوشی ارزان قیمت نیز از طرف شرکت باشیم.

بر اساس 9to5Mac، تحلیل‌گر مشهور KGI Securities، مینگ چی کو، اخبار خود در زمینه انتشار یک آی‌فون 6.1 اینچی در سال جاری از طرف شرکت اپل را به‌روز کرده است. قیمت پایه برای این هندست از 550 دلار آغاز خواهد شد که مشخصا از دیگر محصولات شرکت قیمت کمتری خواهد داشت.

iphones

کو همچنین بیان کرده است که این گوشی دارای دو نسخه تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارت خواهد بود، که برای داشتن مدل دوم باید حدود 100 دلار بیشتر هزینه کنید. براساس گزارشاتی که پیش از این شاهد انتشار آنها بودیم، قیمت کم آی‌فون 6.1 اینچی اپل به خاطر عدم وجود برخی ویژگی‌هایی است که در نسخه‌های گران‌ قیمت‌تر وجود خواهد داشت.

به همراه این مدل که دارای پنل LCD خواهد بود، انتظار می‌رود اپل دو گوشی 5.8 اینچی و 6.5 اینچی با پنل‌های اولد عرضه کند. آی‌فون‌های سال 2018 در نیمه دوم سال جاری معرفی خواهند شد و به احتمال فراوان شاهد وجود ناچ در تمامی آنها خواهیم بود.

4 در مورد “آی‌فون 6.1 اینچی جدید اپل تنها 550 دلار قیمت خواهد داشت”

  1. جوری میگید 550 دلار قیمت داره انگار یه پرچمدار شاخه
    از میان رده های سامسونگ هم بدتره با این قیمت بالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH