لیست‌های رگولاتوری اروپا وجود آی‌فون SE2 را تایید می‌کنند

اپل هنوز سخنی در خصوص این مطلب بیان نکرده است، اما منابع موثق خبر از آن دارند که به‌زودی شاهد رونمایی از جانشین گوشی اقتصادی آی‌فون SE خواهیم بود. اطلاعات فاش شده از سازمان رگولاتوری اروپا مشخص می‌کند که احتمالا آی‌فون SE2 در نوبت تولید شرکت قرار دارد. این فرم‌ها مربوط به کمیسیون اقتصادی اوراسیا می‌شود.

جزییات مشخصی در خصوص این گوشی ذکر نشده است. هندست‌های ذکر شده در لیست شماره مدل‌های متفاوتی از قبیلA1920، A1921، A1984، A2097، A2098، A2099 ، A2101، A2103، A2014، A2015 و A2016 دارند.

اپل آی‌فون SE را در مارس سال 2016 عرضه کرد و ارایه جانشینی برای آن حدود دو سال طول کشیده است. گزارش‌های پیرامون این هندست زمان معرفی رسمی از این گوشی را در همان تاریخ ذکر شده دانسته‌اند. گزارش دیگری نیز منتشر شده که در آن آمده است آی‌فون SE2 انحصارا در هند تولید و اسمبل خواهد شد. اپل قصد دارد با این کار هزینه گمرکی محصول خود را کاهش دهد تا در نهایت این هندست با قیمت کمتری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

همانطور که گفته شده اپل هنوز واکنشی به انتشار این اخبار نشان نداده است و باید دید در روزهای آینده کوپرتینویی‌ها جزییاتی از محصول اقتصادی خود را با کاربران به اشتراک خواهند گذاشت یا خیر؟!

4 در مورد “لیست‌های رگولاتوری اروپا وجود آی‌فون SE2 را تایید می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH