آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از وان‌پلاس 6

وان‌پلاس 6 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین پرچم‌داران اندرویدی دانست. این هندست قرار است در تاریخ 16 ماه مه به صورت رسمی معرفی شود. به‌تازگی رندری از این اسمارت‌فون قدرتمند منتشر شده است که می‌تواند شمایل این هندست را به خوبی به نمایش بگذارد.

در تصویری که به تازگی منتشر شده هیچ نکته غافل‌گیر کننده‌ای مشاهده نمی‌شود، با این حال برای اولین بار است که می‌توانیم نمای جلویی و پشتی این اسمارت‌فون را در یک قاب مشاهده کنیم. البته لازم به ذکر است از آن‌جایی که منبع منتشر کننده این تصویر چندان معتبر نیست، نمی‌توان صحت آن را به صورت قطعی تایید کرد.

دیگر تصویری که به‌تازگی در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده، یک پوستر است که توسط وب‌سایت رسمی این کمپانی انتشار یافته است. در این تصویر به وضوح به وجود قابلیت اسلوموشن (ضبط تصاویر به صورت آهسته) اشاره شده است. متاسفانه در این پوستر به نرخ تصویربرداری اشاره نشده است، با این حال انتظار نمی‌رود وان‌پلاس در رقابت با سامسونگ و سونی در این بخش پیروز میدان باشد!

دو پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس، از قابلیت تصویربرداری با نرخ فوق‌العاده 960 فریم در ثانیه و با وضوح تصویر اچ‌دی پشتیبانی می‌کنند که این وضوح در سونی اکسپریا XZ2 و اکسپریا XZ2 پریمیوم به فول‌ اچ‌دی ارتقا پیدا می‌کند.

وان‌پلاس 6 با نمایشگری 6.28 اینچی معرفی می‌شود که وضوح آن 2280 در 1080 پیکسل خواهد بود. در قلب این هندست می‌توانیم چیپست قدرتمند اسنپدارگون 845 را مشاهده کنیم که با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. از جمله دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به دوربین دوگانه، باتری 3450 میلی‌ آمپر ساعتی و اندروید اوریو اشاره کرد.

3 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده از وان‌پلاس 6”

  1. هیجان انگیزه واقعاً منی که وانپلاس ۳t دارم از s8 سرعتش بیشتره این چی می خواد بشه ????????????????????????

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH