iOS 13 با تمرکز برروی بهبود عملکرد آی‌پدها عرضه خواهد شد

انتشار توییتی توسط نویسنده بلومبرگ، Mark Gurman، اطلاعاتی در خصوص iOS 13 را فاش کرد. بر اساس صحبت‌های وی به‌روزرسانی سیستم عامل محصولات اپل در سال 2019 به همراه آپدیتی اختصاصی با اسم رمز Yukon برای آی‌پد همراه خواهد شد. باز طراحی هوم اسکرین، به‌روزرسانی Files app و افزودن ویژگی‌های جدید به قابلیت‌های اپل پنسل از جمله تغییراتی خواهد بود که یوکان برای کاربران تبلت اپل به ارمغان می‌آورد.

اگر گفته گورمان را موثق بدانیم، باید گفت کوپرتینویی‌ها قابلیت تب‌های درون‌برنامه‌ای را که در حال حاضر بر روی MacOS وجود دارد، به آی‌پد اضافه خواهند کرد. بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا در iOS 13 نمایی از یک برنامه را در حالت Split View مشاهده نماید. گورمان در پاسخ به توییتی بیان کرده آی‌فون نیز بخشی از باز طراحی اعمال شده اپل در Springboard آی‌پد را دریافت خواهد کرد.

با توجه به این اطلاعات و تطابق آنها با برخی شایعات موجود، باید گفت تعدادی از این ویژگی‌ها در به‌روزرسانی جدید iOS 12 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در سال جاری اپل تصمیم گرفته تمرکز خود در آپدیت iOS را بر روی افزایش کارایی و امنیت این سیستم عامل بگذارد. در ماه بعدی میلادی و در جریان کنفرانس WWDC شاهد رونمایی از این به‌روزرسانی خواهیم بود. این کنفرانس از تاریخ چهارم تا هشتم جولای در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH