اپل آی‌فون SE 2018 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد

دیروز جدیدترین تصاویر از گوشی اپل آی‌فون SE 2018 به نمایش درآمد. این رندرها توسط کمپانی تولیدکننده لوازم‌جانبی الیکسار تهیه و بر روی وبسایت Mobile Fun منتشر شد. امروز اخبار بیش‌تری در مورد نسل بعدی گوشی نسبتا ارزان‌قیمت اپل به گوش می‌رسد. به گفته چند تولیدکننده ابزارهای جانبی که محصولات خود را در نمایشگاه بهاره ایده‌های موبایلی با نام هفته IT ژاپن به نمایش گذاشته‌اند، کمپانی اپل هنوز تولید آی‌فون SE 2018 را آغاز نکرده است و این موضوع نشان می‌دهد که عرضه این هندست در 3 ماهه دوم سال جاری منتفی خواهد بود.

در حقیقت این گزارش می‌گوید که اپل هنوز آن‌طور که در تصاویر منتشر شده توسط الیکسار و سایر رندرها نشان داده شده است، در خصوص به کارگیری دوربین TrueDepth، بریدگی نمایشگر، صفحه نمایش لبه به لبه و سیستم فیس آی‌دی در آی‌فون SE 2018 تصمیم‌گیری نکرده است. اپل می‌تواند آی‌فون SE 2018 را با ظاهری مشابه نمونه اولیه آی‌فون SE که از طراحی اپل آی‌فون 5s الهام گرفته شده، به بازار عرضه نماید. گزینه دیگر پیش روی اپل، مجهز نمودن آی‌فون SE 2018 به یک نمایشگر 6 اینچی است. با توجه به رویه کاری اپل به نظر می‌رسد آی‌فون SE جدید دارای قاب پشتی شیشه‌ای بوده و از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

یک تولیدکننده شیشه می‌گوید که اپل 3 نوع شیشه را برای دستگاه‌های خود در نظر خواهد گرفت. برای بریدگی صفحه نمایش در عوض بهره‌گیری از ماسک جوهری از یک برش فیزیکی استفاده می‌شود. همچنین هیچ‌گونه بریدگی برای تاچ آی‌دی نیز وجود ندارد و این موضوع بیانگر وجود فیس آی‌دی در آی‌فون SE 2018 است.

تصویری که این پنل نمایشگر را نشان می‌دهد، هفته گذشته در شبکه‌ اجتماعی Weibo ظاهر شد. تصویر فوق محافظ صفحه نمایش الیکسار برای آی‌فون SE 2018 را در کنار مدل اولیه آی‌فون SE به نمایش گذاشته است.

در حال حاضر شایعات خارج شده از چین نشان می‌دهند که اپل آی‌فون SE 2018 به همراه گوشی‌های آی‌فون Xs، آی‌فون Xs پلاس و اپل آی‌فون 9 در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH