اچ‌تی‌سی U12 پلاس

گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس رتبه دوم برترین دوربین را به خودش اختصاص داد!

حتما مطلع هستید که کمپانی تایوانی به تازگی از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام اچ‌تی‌سی U12 پلاس رونمایی کرده و بالاخره بنچمارک DxOMark توانسته دوربین دوگانه این دستگاه را مورد ارزیابی قرار دهد.

دوربین اولترا پیکسل این اسمارت‌فون به‌طور میانگین امتیاز 103 را بدست آورده که این امتیاز در بخش تصویربرداری به عدد 106 رسیده و هنگام ضبط ویدیو امتیاز 95 را به نام خودش ثبت کرده است. این رکورد اچ‌تی‌سی U12 پلاس را دقیقا در پشت سر پرچم‌دار چینی‌ها یعنی هواوی P20 پرو قرار می‌دهد.

اچ‌تی‌سی U12 پلاس

وب‌سایت DxOMark اعلام نموده که آخرین دستاورد تایوانی‌ها علاوه‌بر محدود دینامیک مناسب، وضوح بالایی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد و می‌تواند تعادل مناسبی را بین نویز و جزییات تصاویر گرفته شده، برقرار کند. همچنین به دلیل فوکوس دقیق و سریع و بهره‌مندی از زوم دو برابری اپتیکال، مرجع یاد شده دوربین اچ‌تی‌سی U12 پلاس را بهترین در نوع خودش می‌داند.

از دیگر جوانب مثبت دوربین این دستگاه می‌توان به جلوگیری از لرزش‌های ناگهانی، فوکوس خودکار و کاهش نویز در محیط‌های کم‌نور اشاره کرد. البته همانند دوربین دیگر گوشی‌های هوشمند، دوربین U12 پلاس نیز کاملا بی‌نقص نیست و گزارش‌هایی در زمینه کاهش جزییات در محیط‌های تاریک یا هنگام استفاده از زوم اپتیکال شنیده می‌شود. در آخر باید افزود که گاها در تصاویر ثبت شده با کیفیت HDR نور کافی وجود ندارد و نویز بیش از حدی مشاهده می‌شود.

2 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس رتبه دوم برترین دوربین را به خودش اختصاص داد!”

  1. گوشی های اچ تی سی رو فقط باید استفاده کنین تا بفهمین چقدر ارزش دارن!! من خودم سامسونگ و سونی و ایفون و اچ تی سی رو تجربه کردم گوشی های اچ تی سی اصلا یه چیز دیگن از آیفون ها هم کیفیتشون بالاتره البته پرچمدارای ساخت تایوان رو عرض میکنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH