و سرانجام قهرمان قهرمانان، آی‌فون 6 معرفی می‌شود!

و سرانجام قهرمان قهرمانان، آی‌فون 6 معرفی می‌شود!کمپانی اپل به‌تازگی نسل جدید تلفن‌های هوشمند آی‌فون خود را ارائه و روانه بازار کرده است اما ردپاهایی از تلاش این کمپانی برای توسعه هرچه سریع‌تر نسل بعدی این محصول وجود دارد. تحلیلگران بسیاری ادعا می‌کنند که اپل در آی‌فون بعدی خود، از نمایشگری به بزرگی 5 اینچ استفاده خواهد کرد. این یعنی تکرار دوباره موفقیت!

گزارشی به‌تازگی از ژاپن به‌دست آمده که اپل قصد دارد برای نسل بعدی تلفن‌های هوشمند آیفون خود یا همان آی‌فون 6، از نمایشگری به ابعاد 1920*1080 ( در حدود 5 اینچ) که توسط کمپانی ال‌جی ساخته شده است، استفاده نماید. این صفحه نمایش اگرچه بسیار بزرگ است اما ادعاهایی مبنی بر ارائه رقم فوق‌العاده 440 PPI از سوی آن به دوست‌داران محصولات اپل، وجود دارد.

برخی از منابع خبری نیز تایید کرده‌اند که در ماه سپتامبر، آی‌فون جدید اپل روانه بازار خواهد شد. اپل احتمالا به دنبال طراحی و تولید محصولی است که برخی از کمپانی‌ها را برای کپی برداری و نقض ثبت اختراع، به‌دردسر بی‌اندازد. مدیر عامل اپل، تیم کوک نیز پیش‌تر هشدار داده بود که این چنین شایعات بیهوده و غیرواقعی بوده و کمپانی اپل فقط به‌صورت آزمایشی برروی برخی نمونه‌ها، کار می‌کند.

سال آینده محصولات آی‌فون با عضوی تازه و دوباره طراحی شده که مشخصات سخت افزاری آن در بین اعضای خانواده خود زبانزد است، به‌روز خواهند شد اما باید اغراق کرد که اگر کمپانی اپل همانند سال‌های گذشته نگاهی به نیاز بازار نداشته باشد و محصولات قدیمی خود را مجددا روانه بازار نماید، چیزی به جزء شکست در انتظارش نخواهد بود. شما چه فکر می‌کنید؟!

3 در مورد “و سرانجام قهرمان قهرمانان، آی‌فون 6 معرفی می‌شود!”

  1. چرا شما جلوتر ذوق زده شده واعلام میکنید که تکرار دوباره موفقیت و اونو با آب وتاب بیان میکنید چون مال اپله … اگه ویندوزفون و اندروید بود بازم میگفتید؟ شما ذوب در اپلید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH