امتیاز بنچمارک گلکسی نوت 9 با پردازنده اگزینوس 9810 منتشر شد

به گزارش Mobielkopen، امتیاز بنچمارک گلکسی نوت 9 بر روی نرم‌افزار Geekbench مشخص شد. اگرچه پیش از این شاهد انتشار امتیاز پرچم‌دار آینده سامسونگ بودیم، اما امتیاز گفته شده مربوط به نسخه‌ای می‌شد که از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می‌برد و حال امتیاز این گوشی با پردازنده داخلی شرکت سامسونگ، یعنی اگزینوس 9810 منتشر شده است.

تفاوت اصلی به کارگیری این دو پردازنده در گوشی‌های سری گلکسی در عملکرد بهتر و روان‌تر پردازنده‌های اگزینوس است. نمونه بارز این موضوع در گوشی گلکسی S7 اج مشخص شد؛ جایی که مدل‌های اگزینوس هیچ مشکل یا لگی در رابط کاربری نداشتند، اما مدل‌های اسنپدراگون دارای مشکلاتی بودند.

در خصوص گلکسی نوت 9 می‌توان به امتیاز این دو مدل نگاه کرد و آنها را مقایسه کرد. امتیاز منتشر شده در ماه مارس برای پردازنده اسنپدراگون 845 با یک هسته 2190 و با چند هسته 8806 بود. این در حالی است که در امتیاز تک هسته پردازنده اگزینوس 2737 و چند هسته 9064 را کسب کرده است. گفتنی است هر دو مدل با رم 6 گیگابایتی در آزمون شرکت کرده بودند.

شایعات حکایت از آن دارند که گلکسی نوت 9 دارای صفحه نمایشی بزرگ‌تر از مدل پیشین خود، با اندازه‌ای 6.4 اینچی، خواهد بود. صحبت‌هایی از یک باتری بزرگ‌تر و همچنین نسخه دوم بیکسبی مطرح است. در خصوص طراحی گوشی تقریبا می‌توان با اطمینان گفت که شاهد تغییرات چندانی نسبت به گلکسی نوت 8 نخواهیم بود و در بهترین حالت با جابجایی حسگر اثر انگشت مواجه خواهیم شد.

2 در مورد “امتیاز بنچمارک گلکسی نوت 9 با پردازنده اگزینوس 9810 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH