اپل در 12 تا 18 ماه آینده 350 میلیون دستگاه آی‌فون به فروش خواهد رساند

Daniel Ives، تحلیل‌گر GBH Insights، توقع بزرگی از اپل و اسمارت‌فون‌هایی که در ماه‌های پیش رو معرفی خواهد کرد، دارد. وی در یادداشتی عنوان کرده است که اپل در 12 تا 18 ماه آینده می‌تواند حدود 350 میلیون دستگاه آی‌فون به فروش برساند. او این پیش‌گویی بزرگ را بر اساس تعداد کاربرانی می‌کند که در سال گذشته آی‌فون خود را با مدل‌های جدید تعویض نکردند. به اعتقاد وی بسیاری از این کاربران با خود فکر کرده‌اند آی‌فون 8 و نسخه پلاس شباهت زیادی به مدل پیشین دارند و آی‌فون X نیز بسیار گران است.

این تحلیل‌گر بیان کرده است کاربرانی که به دنبال یک طراحی مانند گوشی آی‌فون X هستند، در سال جاری می‌توانند با قیمت حدود 700 تا 800 دلار به خواسته خود برسند. کاربرانی نیز که خواهان صفحه نمایشی بزرگ‌تر هستند، نسخه پلاس را انتخاب خواهند کرد. شاید بیشترین تقاضا برای آی‌فون‌های 2018 در چین باشد. Ives اشاره می‌کند از 100 میلیون کاربر آی‌فون در این کشور، شصت تا هفتاد میلیون نفر به دنبال به‌روزرسانی اسمارت‌فون خود با یک محصول جدید هستند.

مدل‌های جدید گوشی آی‌فون پتانسیل جذب مشتریانی را که در سال گذشته ترجیح دادند گوشی خود را با مدل‌های جدید تعویض نکنند، دارد. قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های مورد نیاز کاربران می‌تواند آنها را نسبت به آپگرید هندست iOS خود متقاعد کند.

برای درک بهتر این موضوع که Ives به کدام دسته از کاربران برای خرید این تعداد از آی‌فون اشاره دارد، باید گفت در سال مالی 2017 اپل موفق به فروش 216.76 میلون دستگاه آی‌فون شده بود. این تعداد در آخرین گزارش مالی شرکت که تقریبا سه ماهه دوم سال 2018 را شامل می‌شود به 52.2 میلیون دستگاه رسیده است. مطمئنا کوپرتینویی‌ها برای رسیدن به این آمار راه سختی را در پیش خواهند داشت، اما به مانند بسیاری از کاربران آنها نیز به آی‌فون‌های 2018 بسیار امیدوار هستند.

1 در مورد “اپل در 12 تا 18 ماه آینده 350 میلیون دستگاه آی‌فون به فروش خواهد رساند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH