بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا؛ پول بدهید، آموزش ببینید و مدرک بگیرید!

اپلیکیشن دانا یک فرصت بسیار خوب برای یادگیری بر اساس اصول استاندارد آموزشی است که با پشتیبانی یک شرکت معتبر پا به عرصه گذاشته و با ارایه مدرک معتبر، تفاوت بسیار بزرگی نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه ایجاد نموده است. با ما و بررسی اپلیکیشن دانا همراه باشید.

دانا متعلق به شرکت ایرانسل بوده که با توجه به حمایت‌های انجام شده از سوی آن توانسته جایگاه خوبی را در بین اپلیکیشن‌های آموزشی پیدا کرده و مدرکی که به کاربرانش ارایه می‌دهد، از اعتبار بالایی برخودار است. این برنامه برای دانشجویان، دانش آموزان و همه علاقه مندان به فراگیری علوم مختلف کاربرد داشته و از اساتید به نام و معتبری استفاده می‌کند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا
بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا

رابط کاربری اپلیکیشن دانا ساده و گویا!

رابط کاربری اپلیکیشن دانا بسیار ساده است ولی این سادگی که معمولا در اپلیکیشن‌های امروزی منجر به یک ظاهر جذاب و کاربری دلچسب می‌شود، در این اپ باعث یادآوری اپلیکیشن‌های یکی دو سال قبل شده و کم‌تر در دانا می‌توانید نشانی از طراحی، ظاهر و رابط کاربری امروزی اپلیکیشن‌ها را بیابید. البته این امر از طرفی سبب شده تا کار کردن با دانا راحت باشد.

اما در مقابل، سادگی این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند سریعا به آموزش دلخواه خود رسیده و آموزش را شروع نماید ولی این به شرطی است که کاربر با هدف مشخص وارد این برنامه نشده باشد! قطعا بسیاری از کاربران صرفا برای کنجکاوی یا جستجوی آموزش‌ها وارد آن می‌شوند و این رابط کاربری ساده و غیرامروزی می‌تواند منجر به خروج آن‌ها شود.

در اپلیکیشن دانا به دوره‌های آموزشی متنوع دسترسی دارید

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر برای اپلیکیشن دانا دسترسی به دوره‌های مختلف آموزشی است که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی از جمله: دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی، دوره‌های آموزشی مالی و سرمایه گذاری، دوره‌های آموزشی بازاریابی و فروش، دوره‌های آموزشی سبک زندگی، دوره‌های آموزشی استارتاپ‌ها، دوره‌های آموزشی مهارت‌های فردی، دوره‌های آموزشی بهداشت و سلامت، دوره‌های آموزشی مدیریت، دوره‌های آموزشی کامپیوتر و نرم‌افزار، دوره‌های آموزشی هنر و دوره‌های آموزشی دبیرستان و کنکور اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه اپلیکیشن

در این تب کاربر با دوره‌های آموزشی مختلف که معمولا مورد توجه قرار گرفته است روبرو شده و یا آموزش‌هایی که با اساتید معتبر و شناخته شده طراحی شده‌اند، به وی نمایش داده می‌شود.

جدیدترین‌ها

دومین تب موجود در اپلیکیشن دانا مربوط به جدیدترین دوره‌های آموزشی آن بوده که بدیهی است به چه موضوعی می‌پردازد.

در اپلیکیشن دانا به رایگان آموزش ببینید

از دیگر تب‌های موجود در اپلیکیشن دانا بخش رایگان آن است که مربوط به آموزش‌های رایگان است که در موضوعات مختلف به کاربر ارایه می‌شود. البته این تنوع موضوع به افزایش کمیت آموزش‌های رایگان نیفزوده و صرفا چیزی در حدود 10 آموزش رایگان در این بخش وجود دارد.

دوره‌های آموزشی را بر اساس موسسات مشاهده کنید!

تب ویژه‌ای که از دیگر بخش‌ها جامع‌تر و کامل‌تر بوده و به نظر می‌رسد بیشتر از سایر بخش‌ها به درد کاربران خواهد خورد، تب مربوط به موسسات آموزشی است که دوره‌های آموزشی بر اساس مولفین و تهیه کنندگان آن کنار هم قرار گرفته‌اند. در این بخش موسسات و تهیه کنندگانی از جمله: رسا، گام الکترونیک، گروه آریانا، ایران آکادمی، انتشارات پیروز الوان، مجتمع فنی تهران، به آموز، لیندا، دانشگاه استنفورد، دانشگاه صنعتی شریف، خانه توانگری طوبی، وب یاد، آکادمی بازار، دکتر استارتاپ، کورسرا، موسسه رایان، کانون فرهنگی آموزش، پراوید، ایتوک، ایده پردازان به نگار و پیشگامان آریا حضور دارند که از موسسات معتبر و مشهور در این زمینه هستند.

اخبار دانا

آخرین تب موجود در این بخش مربوط به اخبار دانا است که کاربر می‌تواند آخرین اخبار مربوط به سایت و اپلیکیشن دانا و همچنین تخفیفات موجود در آن‌ها را مشاهده نماید.

منوی دانا هر آن‌چیزی که از یک دستیار آموزشی احتیاج دارید

در منوی سمت راست  به موارد زیادی دسترسی دارید که می‌توانید آموزش‌های خود را مدیریت کنید. اولین گزینه موجود در این قسمت ” دوره‌های من” است که به دوره‌های خریداری شده و در حال گذراندن کاربر را به وی نمایش می‌دهد.

در بخش پیام‌ها کاربر می‌تواند به پیام‌هایی که از طریق اپلیکیشن دریافت می‌نماید دسترسی داشته باشد. در بخش گزارش‌های پیشرفت قادر است روند و نمودار رشد خود را مشاهده کند و در صورت پسرفت نیز می‌تواند متوجه آن شده و از پسرفت بیشتر جلوگیری نمایید.

آزمون بدهید و مدرک معتبر بگیرید

از دیگر ویژگی‌های موجود در اپلیکیشن دانا آزمون‌های جدی و واقعی است که در صورت کسب نمره لازم توسط آموزش گیرنده به وی مدرک معتبر داده می‌شود. مدرکی که توسط دانا اعطا می‌شود مورد تایید ایرانسل بوده و همین تایید اعتبار گواه خوبی برای فراگیران دانا خواهد بود چرا که برخلاف سایر اپ‌های آموزشی که مدارکشان اعتبار بالایی ندارد، دانشجویان این اپ می‌توانند روی این مدرک حساب باز کنند.

البته مدارک صادر شده توسط موسسات نام برده صادر می‌شود ولی با توجه به اینکه تاییدیه دانا روی آن خورده می‌شود، قطعا این تفاوت ملموس خواهد بود. تصور کنید که مدرکی را از مجتمع فنی تهران دریافت می‌کنید که با تاییدیه زیرمجموعه ایرانسل باشد!

بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا
بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا

در ادامه به سوالات متداول و مشکلات موجود در بین کاربران اشاره می‌کنیم و پاسخ‌های کوتاهی که قطعا مورد استفاده عزیزان واقع خواهد شد.

چگونه می‌توان در دانا عضو شد؟

پیامک: اولین طریقه عضویت در اپلیکیشن دانا با استفاده از شماره همراه شماست که پس از دریافت پیامک می‌توانید به راحتی در دانا عضو شوید.

ایمیل: روش دوم نیز برای افرادیست که به دلایل مختلف قصد عضویت در این اپلیکیشن با شماره همراه خود را ندارند!

آیا اطلاعات عضویت در دانا باید واقعی باشند؟

بدیهی است برای دریافت مدارک می‌بایست اطلاعات واقعی خود را ثبت کنید.

پیامک عضویت در دانا با تاخیر ارسال می‌شود

یکی از اشکالات موجود در این برنامه ارسال با تاخیر پیامک عضویت است که بعضا ساعت‌ها طول می‌کشد ولی به هر حال در صورتی که شماره دانا را در لیست سیاه خود قرار نداده باشید، پیامک را دریافت خواهید کرد.

روش دریافت گواهینامه دوره‌های آموزشی چگونه است؟

یکی از سوالات معمول در این اپلیکیشن مربوط به دریافت گواهی دوره است که طبق اطلاعات موجود در اپ و سایت این برنامه، کاربران می‌توانند با مراجعه به نسخه وب و موبایل دانا مدرک خود را دریافت کنند. البته این گزینه به صورت پیش فرض فعال نبوده و پس از گذراندن دوره و کسب نمره حداقل در آزمون فعال می‌شود.

امکان دانلود محتوا در اپلیکیشن دانا

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در مورد اپلیکیشن دانا، امکان دانلود محتوای دوره‌های آموزشی است که به راحتی در صفحه دوره‌ها قابل مشاهده و دانلود است.

آیا امکان مشاهده آفلاین دوره‌ها وجود دارد؟

طبق اطلاعات موجود و بررسی‌های صورت گرفته در آی‌تی‌رسان، کاربرانی که به صورت آنلاین، دوره‌های آموزشی را دانلود کرده‌اند، می‌توانند از طریق این برنامه و به صورت آفلاین آن‌ها را مشاهده کنند.

بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا
بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا

 

دانلود اپلیکیشن دانا

1 در مورد “بررسی و دانلود اپلیکیشن دانا؛ پول بدهید، آموزش ببینید و مدرک بگیرید!”

  1. سلام نمیتونم وارد سایت بشم لطفا منو راهنمایی کنید چون خیلی خیلی برام مهمه
    نام کاربری من c38b92
    اما میزنه شماره موبایل را وارد نمایید
    لطفا کمکم کنین
    خواهش میکنم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH