شرایط فروش ایران خودرو ویژه عید فطر برای 4 خودروی رانا، 206، اچ30 کراس و هایما S7 اعلام شد

ایران خودرو پس از مدت زمانی که خودرویی به بازار ارایه نداده بود، شرایط فروش خودش برای ۴ خودروی رانا، پژو ۲۰۶، اچ۳۰ کراس و هایما S7 توربو را اعلام کرد.

این شرایط فروش که ویژه عید سعید فطر در سال ۱۳۹۷ اعلام شده است، با تحویل ۳۰ روزه بوده و قیمت‌های اعلام شده دارای کمی افزایش نسبت به آخرین مبالغ این خودروها است.

از شرایط طرح ایران خودرو، محدود بودن خرید هر اتومبیل برای هر کد ملی است که با توجه به وضعیت بازار، از سودجویی جلوگیری می‌کند. همچنین ثبت نام برای نمایندگی غیرفعال بوده و صرفا مشتریان حقیقی امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو مشتریانی که در ۶ ماه گذشته از شرایط فروش مختلف، هر نوع خودرویی را خریداری کرده باشند، امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت و در صورت احراز این موضوع، ثبت نام‌شان ملغی خواهد شد. با این حساب به‌نظر می‌رسد که هدف ایران خودرو، ثبت نام مشتریان حقیقی از این محصولات جدید است.

با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت خودروها در چند وقت اخیر، به‌نظر می‌رسد که قیمت‌های جدید تا حد زیادی به تعدیل و پایین آمدن قیمت خودروها کمک خواهد کرد.

شرایط فروش عید فطر 1397

طبق اعلام ایران خودرو، ۴ خودرو شامل طرح فروش شده‌اند که در ادامه به ذکر آن‌ها می‌پردازیم.

شرایط فروش رانا ویژه عید فطر

اولین خودروی این طرح رانا ال‌ایکس است که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی، سفید و گیلاسی و با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان ارایه می‌شود. قیمت این خودرو ۳۶ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان قید شده است.

شرایط فروش پژو 206 تیپ 2 ویژه عید فطر

دومین محصول این بخشنامه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، خاکستری، سفید، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین و بنفش به مشتریان عرضه می‌گردد. قیمت این خودرو ۳۳ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان قید شده است و با موعد تحویل ۳۰ روزه قابل سفارش است.

شرایط فروش اچ۳۰ کراس ویژه عید فطر

سومین اتومبیل این بخشنامه اچ‌سی کراس است که در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، خاکستری، سفید، آبی رویال، قرمز متالیک و نارنجی متالیک و با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت این خودرو ۵۰ میلیون و ۵ هزار تومان قید شده است.

شرایط فروش هایما S7 توربو ویژه عید فطر

آخرین این بخشنامه هایما اس۷ اتوماتیک توربوشارژ است که در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، ذغالی، قهوه‌ای اسپرسو و سبز زیتونی و موعد تحویل ۳۰ روزه قابل سفارش است. این خودرو با قیمت ۱۰۴ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

زمان آغاز طرح فروش ویژه عید فطر

طرح فروش ویژه عید سعید فطر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 23 خرداد آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir (در روش پیش فروش) و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور (در تمامی روش های فروش) نسبت به نام نویسی اقدام کنند. 

1 در مورد “شرایط فروش ایران خودرو ویژه عید فطر برای 4 خودروی رانا، 206، اچ30 کراس و هایما S7 اعلام شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH