اینستاگرام پای خرید اینترنتی را به استوری‌های خود نیز کشاند!

اینستاگرام از طریق وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که قابلیت شاپینگ و خرید را به استوری‌ها نیز گسترش داده است. پیش از این اینستاگرام به فروشندگان و مالکان اکانت‌های تجاری اجازه می‌داد که تنها از قسمت فید اقدام به عرضه و فروش کالاهایشان نمایند.

اینستاگرام

دلیل جالبی که اینستاگرام که برای این اقدام جدید خود عنوان کرده این است که آنها اعتقاد دارند صاحبان برند‌ها اولین افرادی هستند که برای استفاده از قابلیت‌های استوری پیش‌قدم می‌شوند و در اغلب موارد نیز از محتوا‌های شیک و جالب به منظور تبلیغ اجناس خود استفاده می‌کنند.

به‌علاوه آن‌ها با استناد به بررسی‌هایی که اخیرا انجام شده، اعلام کردند که اکثر کاربران این شبکه اجتماعی با بررسی و تماشای استوری‌های برند‌ها و محصولات مورد علاقه خود سعی می‌کنند ضمن حفظ ارتباط با آن برند، اطلاعات خود را در رابطه با جدیدترین محصولات و اخبار به‌روز‌ نگه‌ دارند.

در حقیقت افزودن شدن این سرویس جدید به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات مربوط به  قیمت و مشخصات کالا‌ها و کیفیت خدمات را بهتر و راحت‌تر دریافت نمایند و با دقت و آگاهی بیشتر نسبت به خرید و سفارش محصولات‌شان اقدام کنند.

به احتمال زیاد این قابلیت جدید سبب یک تحول عظیم در حوزه محتوای تبلیغاتی برند‌ها و بازاریابی دیجیتالی می‌شود و کاربران به طور مستقیم وارد تعاملی کارا و دو طرفه با صاحبان کسب‌و‌کار و فروشندگان محصولات خواهند شد. همچنین باید در نظر داشت این شریط به افزایش علاقه افراد برای پیگیری بیشتر برند‌های مورد نظر خود کمک خواهد نمود و در نهایت می‌تواند منجر به تحریک و تشویق افراد به خرید بیشتر کالا‌ها گردد.

از طرف دیگر نیز در صورت استقبال کاربران از این طرح و بالا رفتن آمار بازدید و فروش محصولات، فروشندگان نیز قطعا اقدام به بهبود کیفیت محتوا و انتشار بیشتر استوری‌های تجاری خود خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH