اوپو از پرچم‌دار Find X با دوربین کشویی رونمایی کرد

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار وجود گوشی آینده اوپو با نمایشگر فاقد بریدگی رسما تائید شد و به گفته چهارمین تولیدکننده بزرگ اسمارت فون در جهان (مالک برندهای اوپو و ویوو)، این هندست در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود.

پس از معرفی اسمارت‌فون ویوو NEX با محوریت دوربین سلفی، اکنون اوپو Find X با حذف بریدگی صفحه‌نمایش از یک مکانیزم کشویی که از کل فضای فوقانی گوشی خارج می‌شود، رونمایی کرده است. دوربین دوگانه پشت دستگاه از 2 حسگر با رزولوشن 16 و 20 مگاپیکسل بهره می‌گیرد و یک سنسور 25 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی در نظر گرفته شده است.

اوپو یا گوشی‌های مجهز به دوربین‌های گردان چندان غریبه نیست؛ لذا در صورتی‌که نگرانی‌ها پیرامون دوام مکانیزم کشویی را کنار بگذاریم، Find X به‌خودی‌خود از جنبه طراحی، عالی به نظر می‌رسد. این هندست با بدنه شیشه‌ای خمیده و متقارن در قسمت‌های جلویی و پشتی و نمایشگر اولد 6.4 اینچی با طراحی بسیار شبیه به محصولات سامسونگ در طرفین، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

به‌علاوه جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون 845 ساخت کوالکام، 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و باتری قدرتمند 3730 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع، اوپو Find X را به عنوان پیشنهادی منحصربه‌فرد مطرح می‌کنند.

علاوه بر این اوپو می‌گوید که Find X اولین گوشی از این برند است که رسما در اختیار سرویس‌دهنده‌های مخابراتی در آمریکای‌شمالی و اروپا قرار می‌گیرد و در طی یک فرآیند، کلیه باندهای LTE ضروری از تراشه اسنپ‌د‌راگون را باز کرده است.

با توجه به فضای روابط میان چین و ایالات‌متحده طی ایام اخیر، دسترسی شرکت‌های مخابراتی ایالات‌متحده به این محصول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و احتمالا اوپو Find X در آمریکا به صورت عمده عرضه نخواهد شد. قیمت اسمارت‌فون جدید اوپو در چین حدودا معادل با 700 دلار/600 یورو خواهد بود که احتمالا با راهیابی Find X به بازارهای غربی، این رقم افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH