هواوی بارگیری ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند را برای سال ۲۰۱۸ نشانه رفته است

هواوی در حال افزایش سهم خود در بازار جهانی و در همه بخش‌های بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی است، به‌طوری که تصمیم دارد تا موقعیت برتر شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل را به چالش بکشد. هواوی گفته که هدف‌گذاری شرکت برای امسال بارگیری حداقل ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند است.

یو چنگ‌دانگ، مدیر ارشد واحد محصولات تجاری هواوی، در ویدیویی در شبکه اجتماعی Weibo گفته است که شرکت برای بارگیری ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند هدف‌گذاری کرده است. این موضوع، پیشرفت مهمی در مقایسه با کل گوشی‌های هوشمند بارگیری شده در سال گذشته است.

چنگ‌دانگ خاطرنشان کرده است که هواوی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۵۰ میلیون گوشی بارگیری کرده است. مدل‌های بارگیری شده شامل گوشی‌های سری آنر نیز می‌شدند. حالا شرکت درصدد آن است که میزان بارگیری‌های خود برای سال ۲۰۱۸ را تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

شرکت‌های پژوهش بازار، در رابطه با بارگیری گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول امسال، هواوی را پشت سر اپل و سامسونگ قرار داده‌اند، در حالی‌که این شرکت در کشور چین با وجود رقبایی مانند شیائومی و اوپو در جای نخست قرار دارد. بنابراین به نظر می‌رسد که شرکت توانایی لازم برای این کار را داشته باشد. شرکت هواوی به رقابت خود با این دوغول بازار گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد تا به اهدافش برای بارگیری ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال جاری برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH