ترفندها، حقه‌ها و کدهای تقلب برای پیروزی در بازی فورتنایت گروهی یا دوتایی!

اگر شما فورتنایت را به صورتی تیمی بازی می‌کنید، این مقاله را از دست ندهید. بازی فورتنایت عموما یک بازی تک‌نفره است، اما حالت‌هایی وجود دارد که می‌توان از آن به‌صورت چندنفره استفاده کرد. حالت دوتایی (Duos) به شما این اجازه را می‌دهد که با یک نفر دیگر تیم تشکیل دهید و حالت جوخه‌ای (Squad) نیز شما می‌توانید با 3 بازیکن دیگر یک گروه را درست کنید.

اساس و بنیان بازی در حالت انفرادی و تیمی یکسان است، اما طبیعتا حالت تیمی ظرافت‌های خاص خود را دارد. اگر به دنبال رسیدن پیروزی برای جوخه خود هستید، پنج نکته زیر را حتما رعایت کنید تا یک پیروزی امن و راحت داشته باشید.

کلید برتری، ارتباط است؛ با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید

اگر تاکنون یک بازی آنلاین کرده باشید، قطعا می‌دانید که ارتباط و تماس چقدر مهم است و بازی فورتنایت نیز از این نکته مبری نیست.

اما فورتنایت برای موبایل از میکروفون پشتیبانی نمی‌کند و شما نمی‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید. بنابراین باید کمی خلاق باشید و از سرویس‌هایی مانند اسکایپ، دیسکورد یا گوگل هنگ اوت استفاده کنید و با هم‌تیمی‌های خود در مورد بازی و نقشه‌ها صحبت نمایید. البته این را در نظر داشته باشید که می‌توانید با بازیکنی که داخل یکی اتاق هستید، یک تیم تشکیل دهید و با هم در بازی شرکت کنید.

شما باید با هم‌تیمی‌های خود در مورد موقعیت دشمن، هم‌تیمی‌های ازدست‌رفته و غنائم و تاراج ارتباط داشته باشید. بیشتر از این نمی‌توان تاکید بر ارتباط با هم‌تیمی خود کرد. هر تیمی که با بازیکن هم‌تیمی‌اش ارتباط نداشته باشد، بازنده است؛ به همین سادگی!

تقریبا در یک مکان با هم‌تیمی‌هایتان فرود بیایید

بازی فورتنایت قبل از به زمین رسیدن بازیکنان شروع می‌شود. بسیار مهم است که در یک جا فرود بیایید و کنار هم در طول بازی باشید.

به‌عنوان یک تیم متحد، تصمیم بگیرید که کجا دوست دارید فرود بیایید و حواستان به دشمنان در اطراف باشد. اگر متوجه شدید که تیم دیگری در نزدیکی شما فرود آمده است، در کنار هم باشید و اجازه ندهید که تیم دشمن با اتحاد تک‌تک شما را حذف کند.

اگر خوش‌شانس باشید و تیمی در نزدیکی شما نباشد، می‌توانید بهتر و سریع‌تر پخش شوید و غنائم جمع کنید و مجهز و آماده به بازی ادامه دهید.

با هم‌تیمی‌های خود، غنائم و امکانات را به اشتراک بگذارید

هر زمان که تیم قوی‌تری داشته باشید، می‌توانید بهتر عمل کنید. اشتراک گذاشتن غنائم به تیم شما کمک می‌کند که عملکرد بهتری داشته باشید. تیمی که امکانات مثبت و دارایی خود را به اشتراک می‌گذارد، درنبرد با دشمنان سریع‌تر و بهتر مقابله خواهد کرد.

اگرچه که برای هر شخصی بسیار مناسب است که تفنگ‌های خوب و شاتگان و مسلسل استفاده کند، اما به یاد داشته باشید که اگر هم‌تیمی‌های شما تفنگ دستی معمولی داشته باشند، عملا امکانات شما به‌تنهایی بی‌بهره و بی‌فایده است.

فراموش نکنید که ابزار جان‌بخشی و محافظ را نیز به اشتراک بگذارید. اگر این آیتم‌ها را صرفا برای خود نگه دارید، هم‌تیمی‌های شما کنارتان نابود می‌شوند و تنها می‌مانید.

کنار هم تیمی‌های زخمی خود محافظ بسازید

در بازی فورتنایت در مسابقه‌های دو یا چندنفره، بازیکنان فورا بعد از تمام شدن جان‌شان نمی‌میرند و می‌توانند در روی زمین دراز بکشند و منتظر بمانند تا آن‌ها را درمان کنید.

اگر در میان نبردی هستید و در همان لحظه نمی‌خواهید هم‌تیمی خود را درمان کنید (چون احتمال می‌دهید سریع نابود شود)، در اطراف او محافظ و خانه سازی کنید تا از حملات دشمن در امان بماند و فرصت کافی برای درمان به‌دست بیاورید.

البته در نظر داشته باشید که اگر در حال نبرد با دشمن هستید، بهتر است کل بازیکنان حریف را ابتدا نابود کنید، قبل از آنکه به سراغ درمان هم تیمی خودتان بروید.

همیشه مراقب استورم (طوفان) باشید

مطمئن شوید که حتما در تیم خود یک نفر مسئول کنترل وضعیت نقشه و خبر دادن از آغاز طوفان باشد. در نبرد دو یا چندنفره، خیلی محتمل است که درگیر بازی شوید و طوفان را به‌کلی فراموش کنید.

بیشتر تیم‌ها عملی را انجام می‌دهند که “چادر زدن در مرز” نامیده می‌شود. با این عمل، تیم در مرزهای دایره قرار می‌گیرد و به تیمی که از استورم به سمت بیرون فرار می‌کند، حمله می‌کند. مطمئنا موقعیت بسیار دشواری است برای کسانی که در خطر گلوله‌های دشمن قرار دارند و طوفان نیز آن‌ها را در معرض نابودی گذاشته است.

بنابراین اگر یکی از هم‌تیمی‌های شما به شمارش معکوس طوفان حواسش باشد، زمان‌بندی فرار به منطقه امن راحت‌تر خواهد بود و دیگر در شرایط سخت بین طوفان و تیم‌های دیگر قرار نخواهید گرفت.

این پنج نکته بالا بسیار ساده است و شما به‌راحتی می‌توانید با انجام دادن آن‌ها و کمک گرفتن از هم‌تیمی‌هایتان در اجرای آن، یک پیروز همیشگی در بازی فورتنایت باشید.

2 در مورد “ترفندها، حقه‌ها و کدهای تقلب برای پیروزی در بازی فورتنایت گروهی یا دوتایی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH