ثبت نشان تجاری هواوی ثابت می‌کند پرچم‌دار بعدی شرکت میت 20 نام خواهد داشت

با توجه به رونمایی هواوی از خانواده گوشی‌های پی 20 در اوایل سال جاری، بسیاری عقیده داشتند که سری بعدی خانواده میت با نام میت 20 عرضه خواهد شد. امروز شرکت چینی با ثبت نشان‌های تجاری زیادی ضمن تایید این گفته‌ها، تا هشت نسل بعدی این خانواده را در اتحادیه اروپا نام‌گذاری کرد.

به غیر از میت 20 هواوی درخواستی نیز برای نام‌های میت 30 تا میت 90 پر کرده است؛ حرکتی که نشان از برنامه‌های بلند مدت شرکت برای این سری از محصولات خود دارد. در هر صوت با توجه به برنامه فعلی شرکت، نباید تا قبل از سال 2025 منتظر میت 90 باشیم و بر همین اساس می‌توان تصمیم شرکت در ثبت این اسامی را بیشتر احتیاطی و پیش‌گیرانه دانست. این اقدام چینی‌ها هم راستا با ثبت اسامی پی 30 و پی 40 که در اوایل سال صورت گرفت، است. پس در حال حاضر می‌توان عرضه چند سری دیگر از این دو خانواده را حتمی و جز برنامه‌های قطعی شرکت دانست.

نگاهی به برنامه‌های کوتاه‌مدت شرکت ما را متوجه آن می‌سازد که سری میت 20 در اکتبر امسال و به احتمال فراوان بار دیگر با سه گوشی عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در خصوص زبان طراحی به کار رفته در این گوشی‌ها منتشر نشده است، اما گزارش‌های قبلی حکایت از آن داشتند که میت 20 پرو دارای صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی خواهد بود. بعلاوه، احتمال استفاده از دوربین سه‌گانه‌ای که در پی 20 پرو به کار گرفته شده بود، در این گوشی نیز هست.

میت 20 معمولی نیز به احتمال قوی دارای دوربینی دوگانه و صفحه نمایشی 6.1 اینچی خواهد بود. با این وجود انتظار می‌رود مشخصات داخلی هندست با مدل پرو مشابه باشد؛ این به معنی استفاده از پردازنده کایرین 980 و شش یا هشت گیگابایت رم خواهد بود. طبق اخبار این دو گوشی در کنار مدلی ارزان‌تر با نام میت 20 لایت معرفی و عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH