سامسونگ از گلکسی واچ در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد

شایعات پیرامون ساعت هوشمند جدید سامسونگ بسیار بالا بوده است. جانشینی که حتی شاید نام عنوان قبلی خود را نیز حفظ نکند و به جای گیر S4 تحت نام جدید گلکسی واچ عرضه شود. حال بر اساس گزارشی از کره، اعلام شده است که از این محصول جدید در نمایشگاه IFA 2018 که در اواخر اگوست برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی واچ جدید تطابق بهتری با محصولات سری گلکسی سامسونگ خواهد داشت و ظاهرا این تغییر نام نیز به همین خاطر صورت گرفته است. همچنین این شرکت ماه گذشته نام گلکسی واچ را در اداره مالکیت معنوی کره به ثبت رساند و همین نیز می‌تواند دلیل دیگری بر حذف برند گیر از نام اسمارت‌واچ‌های شرکت باشد.

سامسونگ در نسخه‌های اخیر ساعت هوشمند خود از تایزن استفاده کرده بود؛ سیستم عاملی که انتظار می‌رود شاهد حضور آن در گلکسی واچ نیز باشیم. شنیده‌ها حکایت از آن دارند که پلت‌فرم داخلی شرکت برای گجت‌های پوشیدنی دست تولیدکنندگان را در به کارگیری خلاقیت‌هایی مانند لبه‌های گردان و ویژگی‌هایی از این دست باز می‌گذارد؛ موردی که پلت‌فرم Wear OS  قادر به انجام آن نیست.

در خصوص قابلیت‌های جدید این دستگاه اطلاعی در دسترس نیست و سامسونگ به خوبی مخفیانه کار خود را انجام داده است تا در روز رونمایی رسمی از این محصول تمام و کمال کاربران را شگفت‌زده کند. اما کار این شرکت کره‌ای در این راه آسان نخواهد بود، چرا که رقبای بزرگ این شرکت مانند اپل نیز در ماه سپتامبر کنار معرفی دیگر محصولات خود مانند آی‌فون‌ها و آی‌پدهای جدید، از سری جدید اپل واچ نیز رونمایی خواهد کرد. ال‌جی نیز از قافله عقب نمانده و با دو اسمارت‌واچ جدید که احتمالا در اوایل ماه میلادی جاری معرفی خواهند شد و از سیستم عامل اندروید ور بهره‌ می‌برند، آماده ورود به این کارزار بزرگ شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH