تصویر مربوط به طراحی پنل جلویی اسمارت‌فون میزو 16 پلاس منتشر شد

همگی می‌دانیم که هوانگ ژانگ، موسس کمپانی میزو به صورت فعالانه مشغول ساخت اسمارت‌فون میزو 16 و نسخه بزرگ‌تر آن یعنی میزو 16 پلاس است. به‌صورت هم‌زمان، اخبار فراوانی پیرامون این هندست‌ها به گوش می‌رسد. میزو 16 پلاس یک پرچم‌دار واقعی بوده و آمادگی رقابت با گوشی‌های قدرتمندی نظیر شیائومی Mi 8 را خواهد داشت. این موضوع به معنای قیمت مقرون‌به‌صرفه گوشی خواهد بود. به هرحال امروز تصویری از پنل جلویی پرچم‌دار آینده میزو در شبکه‌اجتماعی Weibo منتشر شد که سبک طراحی بسیار جالب آ‌ن‌ را نمایش می‌دهد.

با توجه به تصویر منتشر شده، میزو 16 پلاس با حواشی فوقانی و تحتانی باریک عرضه خواهد شد. دوربین سلفی میزو 15 در مرکز بخش بالایی نمایشگر واقع شده بود؛ در حالی‌که دوربین جلویی میزو 16 به سمت راست پنل منتقل شده است. پیش‌تر هوانگ ژانگ گفته بود که پرچم‌دار ما از این مولفه‌های طراحی استفاده خواهد کرد و پیشانی گوشی در مقایسه با سامسونگ گلکسی S9 پلاس باریک‌تر خواهد بود. همچنین بر اساس برخی اظهارات به دلیل استفاده از اسپیکر دوگانه در میزو 16 پلاس، سنسور دوربین این هندست جابه‌جا شده است.

همان‌طور که می‌بینیم، میزو 16 پلاس از نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 بهره می‌گیرد. فرض بر این است که اندازه صفحه‌نمایش گوشی برابر با 6.5 اینچ خواهد بود. بنابراین با اولین گوشی میزو مجهز به نمایشگر 18:9 و بزرگ‌ترین اسمارت‌فون تاریخ این کمپانی سروکار داریم.

از نظر پیکره‌بندی سخت‌افزاری گفته می‌شود که میزو 16 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 845، 8 گیگابایت رم و پشتیبانی از قابلیت تشخیص اثرانگشت بر روی نمایشگر تولید خواهد شد. با این‌حال احتمالا نسخه معمولی این هندست با نام میزو 16 نیز با ویژگی‌های یکسان روانه بازار می‌شود.

صرف‌نظر از این قضیه، اخبار فراوانی پیرامون میزو X8 منتشر شده است و گفته می‌شود که این اسمارت‌فون همانند شیائومی Mi 8 SE با تراشه اسنپ‌دراگون 710 عرضه خواهد شد. اما هوانگ ژانگ ادعا کرده که میزو X8 از پیکره‌بندی سخت‌افزاری مناسب‌تری نسبت به رقیب مستقیم خود برخوردار خواهد بود. بعلاوه قیمت این هندست بایستی در حدود 2000 یوان (299 دلار) باشد. انتظار می‌رود که هر 2 گوشی در ماه آگوست به بازار ارایه شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH