سامسونگ گلکسی‌تب A2 10.5 احتمالا مجهز به دکمه اختصاصی بیکسبی خواهد بود

گلکسی‌تب A2 10.5 یکی از 3 مدل تبلتی است که سامسونگ از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر این گجت در فهرست وبسایت کمیته ارتباطات فدرال (FCC) رویت شده است و این موضوع نشان می‌دهد که احتمالا زمان زیادی تا معرفی سامسونگ گلکسی‌تب A2 10.5 باقی نمانده است. تبلت ممتاز گلکسی‌تب S4 طی نمایشگاه IFA در شهر برلین معرفی خواهد شد. این نمایشگاه تجاری در بازه زمانی 31 آگوست الی 5 سپتامبر برگزار می‌شود. سومین تبلت نیز گلکسی‌تب Advanced2 نام دارد.

یک گزارش جدیدا منتشر شده اظهار می‌کند که یکی از اعضای تیم LineageOS موفق به کشف فایل‌های فیرم‌ور گلکسی‌تب A2 10.5 شده است (این تبلت با اسامی گلکسی‌تب A2 XL ،gta2xl و سامسونگ SM-T590 نیز شناخته می‌شود). این فایل‌ها به پشتیبانی تبلت از یک دکمه فشاری اشاره می‌کنند. پیش‌تر در فیرم‌ورهای مربوط به اسمارت‌فون‌های گلکسی S8، گلکسی‌نوت 8 و گلکسی S9 نیز به این واژه اشاره شده بود. این لغت از وجود دکمه اختصاصی بیکسبی بر روی هندست‌های مذکور حکایت داشت. جهت اطلاع آن‌دسته از افرادی که با کارکرد این دکمه آشنایی ندارند بایستی خاطرنشان کرد که دستیار مجازی سامسونگ با قابلیت هوش مصنوعی، بیکسبی نام دارد.

در کنار احتمال حضور دکمه بیکسبی، سامسونگ گلکسی‌تب A2 10.5 مجهز به یک نمایشگر 10.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل خواهد بود. تصاویر ضمیمه شده با سند FCC، وجود دکمه هوم یا اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی دستگاه را نمایش نمی‌دهند. این موضوع به نوبه خود تردیدهای فراوانی را ایجاد خواهد کرد. انتظار می‌رود که تراشه موبایلی اسنپ‌دراگون 450، توان پردازشی این تبلت را تامین نماید. این تراشه مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 506 است. گفته می‌شود که یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه مستقر خواهد شد؛ بعلاوه این گجت از یک دوربین سلفی نیز بهره می‌گیرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها یک باتری 7300 میلی‌آمپرساعتی، تامین‌کننده انرژی موردنیاز تبلت خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو نیز بایستی به صورت پیش‌فرض بر روی گلکسی‌تب A2 10.5 نصب شده باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ گلکسی‌تب A2 10.5 از سوی اپراتورهای Sprint و ورایزن در ایالات‌متحده ارایه خواهد شد. همچنین مدل‌های LTE در اروپا، خاورمیانه و ترکیه عرضه می‌شوند. یک مدل وای‌فای از این تبلت نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH