بلک‌بری Key2 Lite تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را گرفت!

چهارشنبه هفته پیش، ایوان بلس (Evan Blass) خبرساز معروف، یک عکس لو رفته از بلک‌بری کی 2 لایت را منتشر کرد. بلس همچنین خبرهای دیگری درباره این محصول که با کد «لونا» شناخته می‌شود، بیان کرد. او گفت که این دستگاه دقیقا مشخصات بلک‌بری کی 2 را خواهد داشت و در رنگ‌های قرمز، آبی و مسی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین بلس افزود که بلک‌بری کی 2 لایت یک بدنه پلاستیکی دارد که به مراتب مقرون‌به‌صرفه‌تر از کی 2 با قیمت 650 دلار خواهد بود و احتمالا در اواخر ماه بعد (میلادی) یا اوایل ماه سپتامبر در نمایشگاه IFA در سال 2018 رونمایی شود.

امروز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) برای محصول بلک‌بری کی 2 لایت (با کد BBE100-2) تاییدیه صادر کرد (در تصویر اصلی این مقاله دیده می‌شود). بلک‌بری کی 2 لایت از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 660 برای پردازنده مرکزی خود، دقیقا مانند کی 2، استفاده خواهد کرد.

سیستم‌عامل این دستگاه، اندروید اوریو خواهد بود. در این محصول ممکن است به‌جای یک رم 6 گیگابایتی که اکثر مدل‌های اسپورت استفاده می‌کنند، رم 4 گیگابایتی تعبیه شده باشد. براساس مستندات کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا، همچنین احتمال می‌رود که گوشی مدل لایت کی 2 مانند برادر بزرگتر خود، از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت استفاده نکند و به‌جای آن یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد.

شرکت بلک‌بری هنگامی‌که کی 2 را عرضه کرد به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت، چراکه این محصول میان‌رده، قیمت بسیار بالایی داشت. در گوشی بلک‌بری کی 2 از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660، 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است و این دستگاه با قیمت پایه 650 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که محصول جدید کی 2 لایت قیمت به‌مراتب پایین‌تری داشته باشد و یقینا بسیاری از مشتریان از قیمت آن راضی خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH