لیفان کرمان موتور

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد

به گزارش آی‌تی‌رسان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش محصولات لیفان خود با تسهیلات ویژه رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند از امروز با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به خرید نمایند و از تسهیلات 12 تا 36 ماهه این شرکت با تخفیفات 3 تا 5 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

لیفان

از نکات جالب این شرایط فروش عدم ارایه تخفیف برای خرید نقدی و تخفیفات چند میلیون تومانی برای خرید اقساطی است که احتمالا به دلیل سود بالای تسهیلات در این شرایط فروش است. همچنین اجباری بودن بیمه بدنه برای تمامی خودروهای فروشی در این طرح، هزینه‌های خرید این خودروها را افزایش داده است.

شرایط فروش نقد و اقساط X50 CVT لیفان با مدل 96

قیمت مصوب این خودرو در طرح اول 81 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. مشتری برای خرید این خودرو می‌بایست در یک مرحله مبلغ کل را پرداخت نماید و با موعد تحویل 30 روزه و با مدل 96، خودروی خود را تحویل بگیرد.

در شرایط اقساطی نیز مشتری می‌بایست پیش پرداخت 20 تا 30 میلیون تومانی را به حساب این شرکت واریز کرده و مابقی مبلغ خودرو به صورت تسهیلات محاسبه می‌شود که اقساط نیز در چک‌های 3 ماه از او دریافت می‌گردد.

لیفان ایکس50

گفتنی است که سود تاخیر در تحویل نیز 2.5 درصد ماهانه تعیین شده است و در صورت تاخیر در موعد تحویل یکماهه به مشتری پرداخت می‌گردد. همچنین مشتری در صورت انتخاب خرید اقساطی محصول، از تخفیفات ویژه 3 تا 5 میلیون تومانی کرمان موتور بهره مند شود.

همچنین اقساط تسهیلات 12 تا 36 ماهه خواهد بود و سند خودرو نیز در رهن شرکت است. نکته آخر در این بخشنامه، اجباری بودن بیمه بدنه برای همه سفارش‌هاست.

شرایط فروش نقد و اقساط X50 CVT لیفان با مدل 97

نوع دوم فروش این مدل از محصولات لیفان نیز با مدل 97 بوده و با قیمت 86 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. مشتریان برای این مدل قادر به پرداخت یک مرحله‌ای و همچنین اقساطی هستند که در هر دو مورد موعد تحویل یک‌ماهه است.

در پرداخت اقساطی پیش پرداخت 25 تا 35 میلیون تومانی به حساب کرمان موتور واریز می‌شود و مشتریان مابقی مبلغ را به صورت تسهیلات دریافت و اقساط آن را در قالب چک‌های سه ماهه پرداخت می‌نمایند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 12 تا 36 ماهه و بنا بر نقدینگی و تمایل مشتری خواهد بود و مشتری برای هر ماه تاخیر در تحویل خودرو امکان دریافت 2.5 درصد سود تاخیر را خواهد داشت. در این بخشنامه نیز تخفیف 3 تا 5 میلیون تومانی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

سند خودروها در رهن شرکت خواهد بود و خرید بیمه بدنه نیز برای تمامی سفارش‌ها الزامی بوده و طبق اعلام کرمان موتور، فروش بدون بیمه بدنه امکان‌پذیر نخواهد بود.

شرایط فروش نقد و اقساط X60 CVT لیفان با مدل 96

کرمان موتور در این شرایط فروش به مشتریان دو نوع پرداخت نقد و اقساطی را پیشنهاد می‌دهد که در پرداخت نقدی، کل مبلغ مورد نیاز به حساب شرکت واریز می‌شود و خودرو به صورت 30 روزه تحویل مشتری می‌گردد.

در شرایط پرداخت اقساطی نیز مشتری می‌بایست پیش پرداخت 25 تا 35 میلیون تومانی را واریز کرده و الباقی مبلغ را به صورت تسهیلات دریافت نماید. قیمت قطعی این خودرو 92 میلیون و 500 هزار تومان قید شده است.

در این بخشنامه نیز سود تاخیر 2.5 درصد ماهانه و اقساط طی 12 تا 36 ماهه دریافت می‌گردد که به همین دلیل سند خودروها در رهن این گروه خودروساز خواهد بود. نکته قابل ذکر در این بخش‌نامه محاسبه تمامی هزینه‌های قانونی در قیمت تمام شده خودرو بوده و مشتری طبق زمان‌بندی بازپرداخت تسهیلات، این هزینه‌ها را به کرمان موتور عودت خواهد داد.

شرایط فروش نقد و اقساط X60 CVT لیفان با مدل 97

شرایط فروش نقدی این خودرو با قیمت 97 میلیون و 500 هزار تومان برقرار بوده و با تحویل یکماه قابل سفارش است. در شرایط فروش اقساطی نیز با پیش پرداخت 30 تا 40 میلیون تومانی سفارش ثبت شده و الباقی مبلغ به صورت تسهیلات به مشتری اعطا می‌شود.

لیفان ایکس60

در کلیه شرایط فروش اقساطی، بیمه بدنه خودرو الزامی بوده و هزینه آن از مشتری اخذ می‌شود. موعد تحویل 30 روزه و سود تاخیر 2.5 درصد است. گفتنی است که در این بخشنامه نیز تخفیف ویژه 3 تا 5 میلیون تومانی بسته به طرح انتخابی مشتری در نظر گرفته شده و تمامی هزینه‌های قانونی نیز در قیمت تمام شده خودرو لحاظ شده است.

1 در مورد “جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات لیفان اعلام شد”

  1. سلام
    متاسفانه کرمان موتور به تعهدات زمانی پایبند نیست و مشتریان حداقل روی 3 ماه جهت تحویل حساب کنند . کرمان موتور به تعهدات قبلی خود نیز تابحال عمل نکرده و هر روز به بهانه های مختلف تحویل خودرو را به تعویق می اندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH