یک دستگاه میان‌رده سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد: شاید نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A7 در راه باشد!

هرچند این روزها شایعات زیادی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که سامسونگ تصمیم دارد تا سری پایین‌رده گلکسی J را به‌خاطر خانواده‌های گلکسی P و گلکسی R (که هر دو در راه‌ هستند) کنار بگذارد، اما به نظر می‌رسد که گلکسی A از این اتفاق در امان مانده است.

اخیرا یک از اعضای سری گلکسی A در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که نشان می‌دهد سخت‌افزارهای قابل اعتنایی در این هندست به کار گرفته شده است. این دستگاه با شماره مدل SM-A750FN احتمال دارد در نهایت با نام گلکسی A7 مدل ۲۰۱۸ و به‌عنوان یک محصول میان‌رده در لاین‌آپ گلکسی A روانه بازار شود.

مدل فاش شده، به یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز مجهز بوده (مانند گلکسی A8) و در کنار آن از یک رم ۴ گیگابایتی استفاده شده، که این میزان حافظه برای یک هندست میان‌رده مناسب تلقی می‌شود. دستگاه در عملکرد یک هسته‌ای امتیاز ۱۵۲۶ و در چندهسته‌ای امتیاز ۴۲۶۵ را کسب کرده که بسیار قابل مقایسه با بنچمارک‌های بدست آمده توسط گلکسی A8 است. سیستم‌عامل مورد استفاده در آن، اندوروید اوریو بوده که این روزها همچنان مورد اقبال عموم است.

در رابطه با قیمت هندست، با اطمینان زیاد می‌توان گفت که این مدل بسیار ارزان‌قیمت‌تر از گلکسی A8 نسخه ۲۰۱۸ خواهد بود و به‌عنوان یک محصول میان‌رده سامسونگ گوی سبقت را از بسیاری از محصولات رقیب خواهد ربود.

لیست گیک‌بنچ به‌غیر از این موارد، چیز زیادی را آشکار نکرده است، اما با وجود همه این‌ها، بازار شایعات درباره این دستگاه همچنان داغ است.

The Geekbench listing of the Galaxy A8 (2018)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH