هواوی رسما تابید کرد: باتری میت 20 پرو از 4000 میلی‌آمپر بزرگ‌تر خواهد بود!

شرکت هواوی عزم خود را جزم کرده است تا در پایان سال 2019، به بزرگ‌ترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان بدل شود ولی فعلا شرکت اپل همچنان رهبری دنیای گوشی‌های هوشمند را از لحاظ سود و درآمد در دست دارد. با این حال رقابت غول‌های گوشی‌ساز برای تصاحب صدر جدول به شدت ادامه دارد و عملا کاربران بین اپل، هواوی، گوگل و سامسونگ تقسیم شده‌اند.

هواوی

این شرکت برای برنده شدن در این مسابقه جذاب نیاز دارد تا گوشی میت 20 خود را بسیار جذاب‌تر از پیکسل 3XL گوگل، گلکسی نوت 9 سامسونگ و نسل جدید آیفون 10 اپل بسازد. در حقیقت باید در انتظار یک گوشی هوشمند بسیار کامل و تمام عیار باشیم که از تمام جهات نسبت به رقبا برتر بوده و همچنین سورپرایز‌های فوق‌العاده‌ای نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد.

طبق آخرین صحبت‌ها در مورد گوشی میت 20، اطلاعاتی که ارایه شد، تصویری بی‌نظیر و زیبا را از این گوشی در ذهن علاقه‌مندان هواوی ترسیم نموده است. یک گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند کایرین 980 هواوی که مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه درونی است و بسته به مدل انتخابی کاربران، گوشی‌هایی با میزان حافظه بالاتر نیز در دسترس خواهد بود.

طبق گزارشات موجود، گفته می‌شود پرچم‌دار جدید هواوی یعنی میت 20 پرو دارای یک باتری 4200 میلی‌آمپری خواهد بود. ظاهرا حداقل در مورد قدرت باتری، اطلاعات افشا شده دقیق بوده زیرا توسط خود شرکت هواوی نیز مورد تایید قرار گرفته است. اخیرا هواوی اعلام کرده است که گوشی میت 20 پرو به یک باتری بزرگ‌تر از باتری 4000 میلی‌آمپری گوشی P20 Pro مجهز خواهد شد. البته برخلاف پرچم‌دار جدید سامسونگ که به تازگی رونمایی شده و به یک باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز است، شرکت هواوی گوشی میت 20 پرو را تا اواخر ماه آگوست معرفی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH