آشنایی با ویژگی هوشمند و منحصربه‌فرد دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

این روزها خبرهای زیادی در مورد گوشی جدید سامسونگ گلکسی نوت 9 شنیده می‌شود. یک ویژگی جدید که شرکت سامسونگ برای دوربین این گوشی قرار داده که واقعا شگفت‌آور است. با این ویژگی جدید کاربران بسیار راحت‌تر می‌توانند تجربه گرفتن یک عکس زیبا را داشته باشند.

ما بسیار زیاد پس از دیدن این ویژگی ساده جدید شگفت‌زده شدیم. این ویژگی «لکه لنز» نام دارد. البته ممکن است تنها با شنیدن نام این ویژگی، متوجه کارایی آن نشوید. این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد که مطلع شوید آیا لازم است قبل از گرفتن عکس، لنز دوربین خود را پاک کنید یا نه!

سوال اینجاست که این ویژگی جادویی چگونه کار می‌کند؟ تاکنون نمی‌دانیم دقیقا چگونه گوشی گلکسی نوت 9 متوجه وجود لکه در لنز دوربین می‌شود. ما این سوال را از شرکت سامسونگ پرسیده‌ایم و به‌محض گرفتن جواب قطعا آن را با شما در میان می‌گذاریم. این شرکت می‌گوید:

در گوشی گلکسی نوت 9 ویژگی «لکه لنز» به‌صورت هوشمند، لکه، سیاهی و تاری لنز دوربین را تشخیص می‌دهد.

ازآنجاکه ما دقیقا نمی‌دانیم چه عملی پشت این ویژگی جادویی وجود دارد و همچنین شرکت سامسونگ این ویژگی را «تشخیص هوشمند وجود لکه در لنز» معرفی کرده، پس چنین می‌توان فرض کرد که یک حسگر یا دستگاه تشخیص برای این قابلیت ساخته شده است. قطعا این ویژگی برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت 9 بسیار مفید و پرطرفدار است. سامسونگ این قابلیت “شناسایی نقض لنز” را در صفحه مشخصات گلکسی نوت 9 در بخش تشخیص اطلاعات، به‌عنوان یک ویژگی جدید قرار داده است. قابلیت «لکه لنز» در طول هرروز (24 ساعت) به کاربر گوشی، زمان تمیز کردن دوربین را یادآوری می‌کند. همان‌طور که بالاتر گفتیم ما دقیقا جزئیات این ویژگی را نمی‌دانیم و منتظر پاسخ و معرفی سامسونگ از جزئیات آن هستیم.

اگر همان‌گونه که شرکت سامسونگ بیان می‌کند، این یک ویژگی هوشمند برای شناسایی لکه در لنز دوربین باشد، پس ما باید منتظر باشیم تا از این امر در آینده در گوشی‌های دیگر نیز بیشتر استفاده شود. به‌طور عام، تقریبا تمام کاربران گوشی مشکل اطمینان از تمیز بودن لنز دوربین خود را دارند و با این قابلیت جدید دیگر نگران میزان تمیزی و کیفیت عکس خود نخواهند بود. این واقعا یک اتفاق مهم و شگفت‌انگیز است! این ویژگی هم‌اکنون برای هر دو دوربین جلویی و پشت ‌گوشی در گلکسی نوت 9 تعبیه شده است.

به نمایندگی از تمام آن مردمی که همیشه نگران تمیزی دوربین خود هستند، ما از شرکت سامسونگ تشکر و قدردانی می‌کنیم. حال باید امیدوار بود که در آینده این ویژگی، در دیگر گوشی‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH