از دو لپ‌تاپ ورک‌استیشن جدید لنوو Thinkpad P1 و Thinkpad P72 رونمایی شد

لنوو به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ در جهان اخیرا از دو لپ‌تاپ ورک‌استیشن لنوو Thinkpad P1 و Thinkpad P72 پرده‌برداری کرد.

یکی از انتقادهایی که به لپ‌تاپ‌های ورک‌استیشن وارد می‌شود، این است که در این نوع محصولات عموما بر روی جنبه‌هایی مانند دوام، سختی و عمر باتری و از این قبیل قابلیت‌ها تمرکز ویژه‌ای می‌شود. با این حال لپ‌تاپ‌های جدید لنوو آمده‌اند تا با حل مشکلات فعلی و انجام همان وظایف همیشگی، راحتی و سهولت بیش‌تری را برای کاربر فراهم کنند.

لنوو Thinkpad P1

لپ‌تاپ لنوو Thinkpad P1 آن‌طور که تولیدکننده آن ادعا کرده، تا 35 درصد اندازه کوچک‌تری نسبت به نسل قبلی دارد. در واقع این محصول ضخامتی 18.4 میلی‌متری داشته و وزن آن تنها 1.7 کیلوگرم است. لنوو برای این لپ‌تاپ یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در نظر گرفته (یک نسخه دیگر با نمایشگر 4K نیز موجود است) و اجرای فرامین گرافیکی آن را نیز به یکی از بهترین نمونه‌های سری P از پردازنده‌های گرافیکی انویدیا (کوادرو P2000) محول کرده است. پردازش اطلاعات در این مدل نیز به وسیله جدیدترین پردازنده‌های نسل هشتم سری Core و Xeon انجام خواهد گرفت. در نهایت باید 64 گیگابایت رم DDR4 و 4 ترابایت حافظه داخلی را نیز به مشخصات لپ‌تاپ لنوو Thinkpad P1 اضافه کرد.

لنوو Thinkpad P72

در آن طرف قضیه مدلی قدرتمندتر وجود دارد تا اگر کاربر از مدل قبلی رضایت کافی نداشت، به سراغ مدلی کاملا پیشرفته‌تر به نام لنوو Thinkpad P72 برود. لنوو در این محصول از نمایشگری 17.3 اینچی بهره برده و پردازنده گرافیکی کوادرو P5200 انویدیا را نیز به منظور اجرای فرامین گرافیکی آن در نظر گرفته است. 128 گیگابایت رم، 6 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه اپتان اینتل نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل به شمار می‌رود. لپ‌تاپ‌های لنوو Thinkpad P1 و لنوو Thinkpad P72 قرار است از دو هفته دیگر با قیمت‌های 1950 و 1800 دلار روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH