HMD

تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را دریافت می‌‌کنند

HMD یکی از معدود شرکت‌های سازنده گوشی‌های تلفن همراه است که قصد دارد تمامی گوشی‌های هوشمند خود را به اندروید 9 Pie به روزرسانی نماید. این حرکت جالب نیز به منظور خودنمایی و جلب نظر کاربران ضروری هم به نظر می‌رسد تا شاید بتواند بار دیگر شکوه و عظمت امپراتوری از دست رفته نوکیا را در اذهان زنده کند. اما فعلا تنها یک هندست را رونمایی کرده است و طبیعتا به روزرسانی تنها یک مدل با سیستم عامل اصلی اندروید 9 Pie کار چندان سختی نیست.

HMD

در هر حال شرکت این وعده را داده است که اگر شما هر یک از گوشی‌های هوشمند نوکیا را که توسط شرکت HMD Global تولید و عرضه شده باشد، خریداری کرده‌اید، اطلاع داشته باشید که هندست‌تان به روزرسانی نسخه جدید اندروید یعنی 9 Pie را دریافت خواهد کرد. با وجود اینکه هیچ زمان‌بندی برای این منظور اعلام نشده ولی شرکت HMD بار دیگر تاکیدکرده است که تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند نوکیا نهایتا اندروید 9 Pie را دریافت خواهند کرد.

در لیست زیر شما می‌توانید تمامی مدل‌هایی که انتظار می‌رود به روزرسانی اندروید 9 Pie را طی ماه‌های پیش رو دریافت کنند مشاهده کنید. نوکیا 1 (اندروید Go)، نوکیا 2، نوکیا 2.1 (اندروید Go)، نوکیا 3، نوکیا 3.1، نوکیا 5، نوکیا 5.1، نوکیا 6، نوکیا 6.1، نوکیا 6.1 پلاس، نوکیا 7 (اختصاصی کشور چین)، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8، نوکیا 8 سیروکو (Sirocco)، نوکیا X6 (اختصاصی کشور چین) و نوکیا X5 (اختصاصی کشور چین).

به نظر می‌رسد اولین گوشی هوشمندی که از این لیست به‌روزرسانی اندروید 9 Pie را دریافت نماید، مدل نوکیا 7 پلاس باشد زیرا نام این گوشی تنها مدلی از شرکت HMD است که در لیست پیش نمایش برنامه گوشی‌های دریافت کننده اندروید 9 Pie به چشم می‌خورد. به دنبال این مدل احتمالا گوشی‌های پیشرفته‌ و رده‌بالا‌تر شرکت مانند نوکیا 8 و نوکیا 8 سیروکو نامزد دریافت به‌‌روزرسانی باشند. همچنین ممکن است گوشی‌های ویژه اندروید Go پیش از مدل‌های میان‌رده و ارزان قیمت نوکیا این به‌‌روزرسانی را دریافت کنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH