بررسی تخصصی آنر 7C: بدون قلمرو!

بررسی آنر ۷ سی (7C)؛ یک گوشی پایین‌رده و به‌روز که آمده تا در این شرایط اقتصادی سخت، دل‌بری کند!

آنر یکی از زیر مجموعه‌های هواوی است که در ابتدا، فعالیت خودش را با تولید گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شروع کرد و سپس با اعتماد به‌نفس بالایی که به‌دست آورده بود، وارد حوزه پرچمداران شد. این برند محصولاتش را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند و به‌نوعی سعی کرده تا همیشه خودش را از هواوی جدا کند. حالا که نمودار ارز در کشور، سینوسی که چه بگویم، رسما صعودی پلکانی شده، فرصت خوبی است تا نگاهی جدی‌تر به محصولات پایین‌رده حال حاضر داشته باشیم، چرا که حالا هم قیمت پرچم‌دارن سابق هستند!

یکی از محصولاتی که اخیرا وارد بازار کشور شده، آنر ۷ سی (7C) نام دارد. محصولی که آمده تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و فروش خوبی را نصیب سازنده سازد! اگر می‌خواهید بدانید که این مدل چه حرف‌هایی برای گفتن دارد، با آی‌تی‌رسان و بررسی آنر ۷ سی همراه باشید.

طراحی

این روزها استفاده از ترکیب شیشه و فلز در ساخت اسمارت‌فون‌ها و همچنین نمایشگری با نسبت‌های نامتعارف، تبدیل به یک ترند شده و سازندگان این ویژگی‌ها را در ساخت محصولات جدیدشان لحاظ می‌کنند. هواوی در این مدل تنها به مورد دوم توجه داشته و نباید به دنبال شیشه در بدنه آن باشید. این یعنی ظاهر کشیده دستگاه که به واسطه نسبت نمایشگر آن است، نشان می‌دهد که با یک گوشی به‌روز طرف هستید، با این حال از آن حس مرغوبیت بالایی که هنگام در دست گرفتن گوشی‌های پرچمدار به شما دست می‌دهد، خبری نیست! آنر 7 سی تماما از آلومینیوم ساخته شده تا حداقل برگ برنده‌ای در برابر گوشی‌های پلاستیکی سایر کمپانی‌ها داشته باشد.

با اینکه فریم و قاب پشتی از یک جنس هستند اما شاهد طراحی یکپارچه‌ای نیستیم و در واقع آنر ۷ سی از چندین تکه جدا از هم تشکیل شده که درزهای موجود میان آن‌ها محل خوبی برای نشستن گرد و غبارهای عزیز و همیشه در صحنه خواهد بود، در حدی که شاید مجبور باشید همیشه با یک سوزنی یا خاری تمیزش کنید!

در نگاه از رو‌به‌رو یک نمایشگر بزرگ و کشیده را می‌بینید که حاشیه‌های اطراف آن بیش از استانداردهای سال 2018 است. در حالی که اکثر مدل‌های امروزی به نسبت نمایشگر به بدنه بیش از 80 درصد دست یافته‌اند، این ساخته آنر با میزانی در حدود 76 درصد خودنمایی می‌کند تا مُهر میان‌رده بودن را بر پیشانی خودش زده باشد.

در زیر نمایشگر اکثر گوشی‌های تازه متولد شده که مدت‌هاست دکمه‌های سخت‌افزاری بیچاره رخت بر بسته‌اند و خبری از آن‌ها نیست؛ آنر ۷ سی نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و در زیر نمایشگرش تنها از نشان آنر میزبانی می‌کند. بالای نمایشگر گوشی شاهد دوربین ثانویه، فلاش LED، اسپیکر مکالمه و سنسورهای همیشگی حاضر در این بخش هستیم و چیز عجیب و غریب و یا جدیدی وجود ندارد که بخواهید از دیدنش شگفت‌زده شوید!

اگر گوشی را به پشت برگردانید، نخستین موردی که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد، چیزی نیست جز دوربین دوگانه که در بخش بالایی و سمت راست گوشی و به صورت افقی جای خوش کرده است. این دو دوربین عزیز به همراه یک فلاش LED در مجموعه‌ای قرار گرفته‌اند و کمی هم از بدنه بیرون‌زدگی دارند که این نقطه ضعف با توجه به ضخامت 7.8 میلی‌متری و میان‌رده بودن آنر جان توجیه می‌شود. کمی پایین‌تر و در مرکز قاب پشتی گوشی سنسور تشخیص اثر انگشت دایره‌ای شکلی به چشم می‌خورد که برخلاف گذشته‌ها آپشن دیگری برای انتخاب محل آن ندارید.

پیش‌تر این سنسور درحاشیه پایینی نمایشگر و یا لبه‌های دستگاه قرار می‌گرفت اما حالا تقریبا تمام کمپانی‌ها آن را به پشت منتقل کرده‌ و برخی نیز به کل قیدش را زده‌اند؛ باشد که در آینده‌ای نزدیک به درون نمایشگر منتقل شود و تمام…! در بخش پایینی قاب نیز دوباره نامی از آنر می‌درخشد و کمی پایین‌تر از آن، اگر علائم و نشان‌های طرز دور انداختن صحیح (!) گوشی را فاکتور بگیریم، نوشته‌ای را خواهید دید که ابتدای آن با نام گوهربار هواوی آغاز می‌شود تا اصالت این اسمارت‌فون مشخص شده و آنر جان ادای دایه بهتر از مادر را در نیاورد!

در لبه کناری آنر ۷ سی، کلید پاور و در بالای آن کلیدهای یکپارچه صدا دیده می‌شوند و برخلاف کمپانی‌های کره‌ای این کلیدها به سمت مقابل منتقل نشده‌اند؛ نتیجه این می‌شود که لبه سمت چپ تنها میزبان محفظه سیم‌کارت و کارت حافظه بوده که آن هم توسط سوزن مخصوصی قابل دسترسی است. در لبه بالایی شاهد هیچ پستی و بلندی نیستیم اما لبه پایینی گوشی پورت میکرو USB، اسپیکر و خوشبختانه جک استاندارد صدا دیده می‌شوند.

هواوی سعی کرده تا گوشه‌های محصول جدیدش را گرد طراحی کند تا در دست گرفتن آن سخت نباشد و با این وجود می‌توان به آنر ۷ سی لقب خوش دست را داد. حتی دسترسی به بخش‌های بالایی نمایشگر نیز تقریبا غیرممکن بوده که مشکل اکثر محصولات دیلاق امروزی نیز است.

در مجموع طراحی آنر ۷ سی با توجه به رده‌ای که در آن قرار گرفته، قابل قبول بوده و شما این روزها کمتر محصولی را در این رده می‌بینید که از بدنه تماما فلزی بهره‌مند باشد. با این حال همچنان برخی مشکلات نظیر برجای ماندن اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی هم دیده می‌شود تا لااقل از این بابت در کنار پرچم‌داران قرار گیرد! از این نکته هم نباید غافل شوید که طراحی کلی گوشی شما را به یاد آی‌فون‌های دو دوربینه اپل می‌اندازد.

نمایشگر

آنر برای گوشی پایین‌رده جدیدش، یک نمایشگر 6 اینچی (5.99) با رزولوشن +HD قرار داده است. به لطف پنل IPS LCD مشکل چندان زیادی در نگاه از زوایا نخواهید داشت. این نمایشگر که در هر اینچ خود 269 پیکسل را جای داده، می‌تواند تا ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش بگذارد. نسبت نمایشگر 18:9 بوده و آن پسوند پلاس موجود در کنار رزولوشن به دلیل همین موضوع است.

کیفیت نمایشگر از آن چیزی که برای محصولی در این سطح انتظار دارید (با توجه به قیمت‌های امروزی)، پایین‌تر است. رنگ‌ها خیلی خوب و جذاب دیده نمی‌شوند و خبری هم از نمایش مشکی عمیق و یا سفید درخشان هم نیست! حتی در برخی صحنه‌ها رنگ سفید کاملا به سمت زرد متمایل خواهد شد. میزان حداکثری نور نمایشگر در حد مطلوبی است و نوید این را می‌دهد که در زیر نور آفتاب مشکلی با آن نداشته باشید، اما رفلکس کمی بالاست! حداقل میزان نور صفحه هم در حدی هست که شب‌ها هنگام چت با مخاطب خاص نور نمایشگر آزار دهنده نباشد.

در بخش تنظیمات صفحه نمایش، فیلتر آبی دیده می‌شود. با فعال کردن این گزینه، نمایشگر آسیب کمتری به چشمان‌تان می‌رساند. شما در قسمت تنظیمات می‌توانید میزان گرمی و یا سردی رنگ‌ها را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنید. از لحاظ میزان حساسیت صفحه به لمس نیز که مدت‌هاست گوشی‌ها مشکل خاصی ندارند و آنر ۷ سی نیز از این قاعده مستثنی نیست اما نمی‌توانید با دستکش با این گوشی کار کنید؛ موردی که برخی محصولات بازار از آن بهره‌مند هستند. متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با محافظ صفحه این گوشی در دسترس نیست و نمی‌دانیم که برای محافظت در برابر خط و خش و حتی شکستگی‌های ناشی از سقوط، کدام فناوری عزیز پیش‌قدم می‌شود!

سخت‌افزار

بالاخره آنر از آهوی شیطان پایین آمده و دست از سر این کایرین 659 برداشته است. پیش‌تر عادت کرده بودیم تا محصولات میان‌رده این برند معتبر چینی را با این چیپست خانگی ببینیم اما حالا چندین اسمارت‌فون‌ هم با چیپ‌های کوالکام معرفی شد‌ه‌اند که یکی از آن‌ها همین آنر ۷ سی قصه امروز ماست. این مدل اسنپدراگون 450 را به‌عنوان مغز متفکر خودش برگزیده که با فناوری 14 نانومتری ساخته شده و شامل برخی ویژگی‌های امروزی، همچون پشتیبانی از دوربین‌های دوگانه و اعمال افکت بوکه هم می‌شود.

این چیپست از ۸ هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز برای هر هسته استفاده می‌کند و آدرنو 506 را نیز به‌عنوان واحد گرافیکی برگزیده تا حداقل بتوانید ۴ تا بازی نه‌چندان درست و حسابی را بر روی گوشی بریزید و حالش را ببرید (شاید هم نبرید)! این دستگاه در نسخه‌های مختلفی از لحاظ حافظه داخلی و میزان رم عرضه می‌شود و شاهد نمونه‌هایی با 32/64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 یا 4 گیگابایت رم هستیم. البته می‌توانید از طریق کارت حافظه تا 256 گیگابایت دیگر به آن بیفزایید. نکته جالب اینکه یک اسلات جداگانه در گوشی دیده می‌شود و نیازی نیست که سیم‌کارت دوم را فدای آن کنید. دستگاهی که در اختیار ما بود و از آن در تست‌ها استفاده کردیم، به ۳ گیگابایت رم مجهز شده و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن در حدود ۲۲ گیگابایتش در دسترس است.

برای آنکه از مسائل تئوری فاصله بگیریم، تصمیم گرفتیم تا با انجام دو آزمون معتبر، آنر 7 سی را به جنگ با رقبای میان‌رده و گران قیمتش (!) بفرستیم تا ببینیم این عزیز چند مرده حلاج است. در آزمون AnTuTu که گوشی را از تمام جوانب می‌سنجد، شاهد امتیاز 68953 بودیم تا آن را با اختلاف نسبتا زیادی پایین‌تر از پرچم‌داران دو سه سال پیش قرار دهد.

در آزمون بعدی نیز تصمیم گرفتیم تا از GeekBench بهره بگیریم. این تست که برای سنجش هسته‌ها به کار گرفته می‌شود، امتیاز خیلی خارق‌العاده‌ای را به آنر 7 سی نداد. میان‌رده جدید آنر در بخش چند هسته‌ای امتیاز 3895 را کسب کرده و در بخش تک هسته‌ای توانسته تا 780 امتیاز ناقابل از گیک‌بنچ بگیرد. با این حساب می‌توانیم رسما آنر ۷ سی را یک گوشی متوسط از لحاظ سخت‌افزاری بنامیم چراکه در بخش چند هسته‌ای حتی از برخی مدل‌های هواوی و آنر نیز ضعیف‌تر عمل کرده است.

به‌طور کلی و از لحاظ سخت‌افزاری و با توجه به قیمت (قیمت این‌ روزها!)، نمی‌توان عیب و ایراد خاصی به این گوشی گرفت. انجام کارهای روزانه، وب‌گردی (البته با تعداد تب‌های کم)، عکاسی با گوشی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و… تقریبا به خوبی در آنر ۷ سی صورت می‌گیرد. شاید نقطه ضعف اصلی این چیپ، به گرافیک آن باز گردد، چرا که خیلی نمی‌توان روی اجرای بازی‌های گرافیکی سنگین توسط این برادر چینی حساب باز کرد.

آنر 7 سی از پس اجرای بازی‌های ساده و دو بعدی بر می‌آید و شاهد لگ و یا کندی چندانی در اجرا نخواهید بود اما هرچه گرافیک بازی بیشتر باشد و جزئیات بیشتری را شامل شود، این گوشی سر به هوا می‌شود! از لحاظ داغ شدن بدنه نیز آنر 7 سی در رده‌های بالایی جای می‌گیرد و رسما با یک کوره آجر پزی طرف خواهید بود.

دوربین

استفاده از دوربین دوگانه این روزها به ترند بازار تبدیل شده و اکثر کمپانی‌های سازنده موبایل به آن روی آورده‌اند. البته آنر در این زمینه شاید از سایرین با تجربه‌تر باشد، چرا که چند سالی‌ست به جمع دوگانه‌ها پیوسته و خودنمایی می‌کند.

آنر ۷ سی یک گوشی پرچم‌دار نیست اما بازهم به دو دوربین در بخش پشتی مجهز شده؛ یکی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 که وظیفه ثبت تصاویر اصلی را برعهده دارد و دیگری یک نمونه ۲ مگاپیکسلی که به ثبت جزئیات بهتر در محیط‌های کم‌نور و عمق دادن به تصاویر به‌خصوص در حالت پرتره کمک می‌کند. در واقع دوربین دوم در این گوشی برخلاف سایر محصولات بازار، کارایی چندان بالایی ندارد و نمی‌توان از آن به‌صورت جداگانه بهره گرفت؛ شبیه به چیزی که پیش‌تر در آنر ۷ ایکس دیده بودیم!

اگر با گوشی‌های آنر کار کرده‌اید، هنگام سر و کله زدن با این گوشی نیز اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد و همه چیز شبیه به قبل است. با سوایپ به دو طرف می‌توانید به بخش تنظیمات بروید و یا از حالت‌های مختلف عکاسی نظیر مود پرتره، عکاسی پانوراما، افزودن فیلترهای خاص و… بهره بگیرید. نکته جالب در بخش تنظیمات به انتخاب نسبت تصویر و میزان رزولوشن باز می‌گردد، جایی‌که برای ثبت تصاویر با نسبت محبوب ۱۶ به ۹ هیچ گزینه‌ای پیش روی شما قرار نمی‌گیرد! یعنی نمی‌توانید بدین شکل عکاسی کنید.

برای ثبت تصاویر ۱۸ به ۹ (زمانی‌که کل فضای نمایشگر به دوربین اختصاص می‌یابد) نیز می‌بایست قید چند مگاپیکسل ناقابل را بزنید و تصاویری ۹ مگاپیکسلی بگیرید! لازم به‌ذکر است که بدانید در این مدل خبری از عکاسی در حالت پرو نیست و نمی‌توانید معیارهای مختلف عکس را به‌صورت دستی تنظیم کنید.

این دوربین فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است و تنها به یک فلاش LED خشک و خالی مجهز شده تا یار و یاور آن در محیط‌های کم‌نور باشد. کیفیت تصاویر گرفته شده با آنر ۷ سی در مجموع متوسط است، عکس‌های ثبت شده جزئیات زیادی را شامل نشده و از کنتراست مناسبی هم برخوردار نیستند. سرعت فوکوس و به‌طور کلی سرعت عکس‌برداری پایین است اما برای یک میان‌رده انتظار بیشتری هم از آن نداشتیم. از جمله نقاط ضعف اصلی این گوشی نیز می‌توان به مصنوعی بودن تصاویر در برخی حالات اشاره کرد؛ در حدی که گاهی اوقات گمان می‌کنید با یک تصویر نقاشی شده طرف هستید!

از لحاظ عکاسی پرتره، بر روی این گوشی می‌شود تا حدی حساب باز کرد. افکت بوکه به‌خوبی اعمال شده و قادر هستید هم‌زمان از حالت Beauty نیز بهره بگیرید تا تصویر زیباتری را به ثبت برسانید. البته همچون سایر گوشی‌های بازار، این مدل هم در تشخیص میان سوژه و بک‌گراند گاهی اوقات دچار مشکل می‌شود و مرز مشخصی را در تصویر نخواهید دید! با این حال همین که می‌توانید با یک گوشی میان‌رده (رسما پایین‌رده) به‌صورت پرتره عکاسی کنید، جای شکرش باقی‌ست…!

اگر در محیط‌های تاریک مشغول عکس‌برداری شوید، به کمک فلاش می‌توانید عکس‌های بهتری بگیرید اما باز هم همچون وقتی که بدون فلاش عکس می‌گیرید، چیز زیادی جز نویز نصیب‌تان نخواهد شد. در واقع آنر ۷ سی در محیط‌های کم‌نور خیلی قابل اطمینان نیست و نمی‌توان روی کیفیت دوربینش چندان حساب کرد. در ادامه شاهد تصاویری هستید که در حالات مختلف توسط دوربین این گوشی ثبت کردیم.

دوربین اصلی می‌تواند تا به صورت فول‌ اچ‌دی و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. در تست‌هایی که ما گرفتیم، ویدیو ثبت شده با توجه به رده قیمتی، کیفیت چندان مطلوبی نداشت و در رقابت با نمونه‌های ساخته شده توسط کمپانی‌های رقیب بازی را باخته است. علی‌رغم ضبط نسبتا خوب صدا اما عدم استفاده از لرزش‌گیر اپتیکال موجب شده تا ویدیو کمی لرزش داشته باشد. کیفیت فیلم‌برداری با دوربین جلو نیز چیزی کمتر از یک فاجعه نیست و شاید اگر کلا قید فیلم‌برداری و یا برقراری تماس تصویری با آن را بزنید، سنگین‌تر باشید!

هواوی برای این میان‌رده جدید از برند آنر، بر خلاف نمونه‌های قبلی که از آن دیده‌ بودیم از یک دوربین سلفی بهره گرفته و قید دوربین دوگانه را زده است. این دوربین 8 مگاپیکسلی بوده و با گشادگی دیافراگم f/2.0 وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. در کنار این دوربین شاهد یک فلاش LED نیز هستیم که می‌تواند حامی شما در محیط‌های کم‌نور و تاریک باشد. زمانی که نور کافی باشد، می‌توانید یک سلفی نسبتا خوب بیندازید و آن را در شبکه‌های اجتماعی شِیر کنید.

رابط کاربری

آنر 7 سی به اندروید 8 اوریو مجهز شده و از رابط کاربری اختصاصی این کمپانی با نام Emotion 8 بهره می‌برد. همچون مدل‌های قبلی می‌توانید از دو حالت کلی برای استفاده از گوشی بهره ببرید: یکی با حضور اپ‌دراور و دیگری بدون آن.

منوی نوتیفیکیشن به صورت دو مرحله‌ای است و از رنگ‌های مشکی و آبی در آن استفاده شده که این ترکیب رنگ، زیبایی رابط کاربری را دوچندان کرده است.

اپ دراور در نظر گرفته شده برای این گوشی، به صورت عمودی است و در سمت راست نیز حروف لاتین دیده می‌شود تا بتوانید دسترسی سریع‌تری به اپ‌های مورد نظر داشته باشید. البته در بالای صفحه کادری برای جستجوی اپلیکیشن مورد نظر تعبیه شده که کار را برای‌تان راحت می‌کند.

با اینکه آنر 7 سی محصول خوش دستی است اما سازنده بخشی را برای کار با یک دست در نظر گرفته که با فعال کردن آن شاهد کوچک شدن صفحه خواهید بود.

با همه این‌ها اما قابلیت‌های خاص آنر درگذشته همچون کشیدن حروفی خاص بر روی صفحه برای اجرای یک اپلیکیشن و یا گرفتن اسکرین شات با دو بار ضربه زدن به نمایشگر دیده نمی‌شود. با این حال می‌توانید با کشیدن ۳ انگشت بر روی صفحه، اسکرین شات بگیرید و یا دو بار بر روی صفحه تب کنید تا نمایشگر خاموش شود. البته امکان اسکرین شات همراه با اسکرول نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده تا بتوانید از صفحات طولانی (مثلا صفحات وب) یک اسکرین شات یک‌تکه بگیرید.

اگر در لاک اسکرین انگشت خود را از پایین به سمت بالا بکشید، با یک منوی کوچک روبه‌رو می‌شوید و بدون آنکه نیازی به باز کردن قفل دستگاه باشد، می‌توانید از ماشین حساب و یا تایمر استفاده کنید، وارد رکوردر شوید و صدایی را ضبط کنید، از چراغ قوه بهره بگیرید و یا اینکه توسط دوربین یک QR Code را اسکن کنید.

اسپیکر

آنر ۷ سی به اسپیکر استریو مجهز نیست و در زیر آن و درست سمت راست پورت میکرو یواس‌بی، شاهد تک اسپیکر گوشی هستیم. کیفیت صدای آن راضی کننده‌ بوده، در صورتی که بدانید با یک میان‌رده طرف هستید. اما بلندی قابل قبول است و شاید حتی از برخی پرچم‌داران گرامی بازار نیز بیشتر باشد! بنابراین اگر انتظار خیلی بالایی نداشته باشید و نخواهید که با این گوشی بخت برگشته مراسم عروسی به راه بیندازید، از لحاظ صدا راضی‌تان خواهد کرد.

متاسفانه در جعبه این گوشی خبری از هدفون نبود! یعنی آنر همان هدفون‌های بی‌کیفیت سابق را نیز به همراه این دستگاه عرضه نمی‌کند اما توسط هدفون استانداردی که در اختیار داشتیم به بررسی خروجی صدای این گوشی پرداختیم. کیفیت صدا در هدفون راضی کننده است اما بیس متوسطی دارد.

موزیک پلیر گوشی همانی بوده که در سایر محصولات هواوی دیده‌ بودیم. دارای ظاهری شیک و ساده است و از لحاظ پخش کدک‌ها تقریبا مشکلی با آن نخواهید داشت.

سایر قابلیت‌ها

به بخش‌های پایانی بررسی آنر ۷ سی می‌رسیم، جایی که سنسور اثر انگشت آن خودنمایی می‌کند. این سنسور که از دقت و سرعت بسیار خوبی بهره می‌برد، در پشت دستگاه و زیر دوربین جا خوش کرده و دسترسی به آن (به‌جز زمانی که روی میز قرار دارد) راحت است. طبق معمول از این سنسور می‌توان برای انجام سایر فعالیت‌ها نیز بهره گرفت؛ مثلا پنل نوتیفیکیشن را باز کرد، میان تصاویر گشت و یا عکس انداخت.

آنر ۷ سی به بلوتوث نسخه ۴.۲ مجهز شده، از GPS و از رادیو نیز بهره‌مند است. با همه این‌ها به‌نظر می‌رسد هواوی کمی خساست به‌ خرج داده و قید استفاده از USB Type-C را زده است. یعنی شما برای شارژ کردن گوشی و یا اتصال آن به کامپیوتر می‌بایست از پورت قدیمی microUSB سود ببرید.

باتری

آنر ۷ سی با یک باتری 3000 میلی‌ آمپر ساعتی روانه بازار شده که برای دستگاهی در این سطح، قابل قبول است. از لحاظ شارژدهی تفاوت چندانی را میان این مدل با سایر هم‌رده‌هایش شاهد نیستیم.

این باتری غیرقابل تعویض، در یک استفاده معمولی می‌تواند تا در حدود یک روز با شما باشد. در آنر ۷ سی ظاهرا خبری از شارژ سریع و یا فناوری مشابه آن نیست و برای فول شارژ شدن دستگاه به چیزی در حدود 3 ساعت و نیم زمان نیاز دارید؛ موردی که حداقل برای گوشی‌های امروزی اندرویدی غیرقابل هضم است! شارژر دستگاه نیز یک نمونه ۵ ولتی ۱ آمپری بوده و سایز آن نرمال ارزیابی می‌شود!

بررسی آنر ۷ سی

کلام آخر در بررسی آنر ۷ سی هواوی

آنر ۷ سی یک گوشی میان‌رده بوده و شبیه به سایر محصولات بازار است که امکانات نسبتا مناسبی دارد. بدنه تمام فلزی، بهره گیری از حسگر اثر انگشت، نمایشگر با نسبت ۱۸:۹ و دوربین دوگانه همه مواردی هستند که در سایر محصولات بازار هم دیده می‌شود؛ شاید تنها نقطه قوت این مدل قیمت نسبتا بهتر آن در برابر رقبا باشد. آنر ۷ سی هم اکنون با قیمتی در حدود دو میلیون و 500 هزار تومان در بازار کشور به فروش می‌رسد.

1 در مورد “بررسی تخصصی آنر 7C: بدون قلمرو!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH