اپلیکیشن بامیلو و زندگی رایگان یک ساله!

اگر هنوز اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بامیلو  را نصب نکرده‌اید، این بهترین فرصت برای تجربه یک خرید آسان از طریق اپ و البته افزایش شانس برای قرعه کشی استثنایی بامیلو برای جایزه یک سال زندگی رایگان است که از اول تا پایان شهریور ماه در بامیلو برگزار می‌شود.

در ایران بیش از 48 میلیون گوشی تلفن همراه وجود دارد یعنی کمی بیش از 50 درصد از مردم ایران به گوشی تلفن همراه هوشمند دسترسی دارند و این یعنی این فرصت برای مردم ایران فراهم است تا بتوانند از طریق این تلفن های همراه زندگی راحت‌تری را تجربه کنند.

کمپین یک سال زندگی رایگان با هدف آشنایی مردم ایران برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی است که می‌تواند در اصلاح سبک زندگی، کاهش مصرف انرژی و سوخت و البته ساده‌تر کردن زندگی روزمره موثر باشد.

بامیلو برای تشویق کاربران اینترنتی برای استفاده از اپلیکیشن‌ها با همکاری اسنپ، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌فود و ایرانسل و کبال قرعه‌کشی‌ای را ترتیب داده تا تمام کسانی‌که برای نخستین بار از طریق اپلیکیشن بامیلو، خرید می‌کنند شانس برنده شدن خدمات ویژه این اپلیکیشن‌های پر کاربرد را داشته باشند.

اپلیکیشن بامیلو، با بیش از دو میلیون نصب یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی است که با همکاری 8000 تامین‌کننده کالا حدود 300 هزار کالا را برای مصرف‌کنندگان ایرانی در سراسر کشور فراهم کرده است. کمپین یک سال زندگی رایگان، روز پنجشنبه اول شهریور ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH