آنر بند ۴ با رنگ‌های مختلف و قیمت ۲۹ دلاری معرفی شد!

دیروز آنر (شرکت تابعه هواوی) بعد از رونمایی از گوشی‌های آنر 8X و آنر 8X Max، نسخه جدید بند تناسب اندام خود به‌نام آنر بند ۴ را معرفی کرد. این گجتِ ۳۰ دلاری با دکمه هوم و پنل امولد، خود را مهیای رقابت با بند اقتصادی تناسب اندام شیائومی یعنی می بند ۳ خواهد کرد.

در آنر بند ۴ شاهد یک صفحه‌نمایش امولد ۰.۹۵ اینچی با روکش شیشه انحنادار 2.5D بر روی آن هستیم. دستگاه همچنین مجهز به گام‌شمار، ردیاب خواب، سنسور ضربان قلب بوده و با درجه‌بندی ۵ در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. آنر بند ۴ از قابلیت TruSleep 2.0 هواوی نیز بهره می‌برد که چرخه‌های خواب کامل از جمله REM را مانیتور می‌کند و توصیه‌هایی شخصی به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی دیگری که در آن به‌کار رفته TruSeen 2.0 است که ضربان قلب را در تمام طول فعالیت‌هایی مانند دوندگی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری چک می‌کند. دستگاه مجهز به یک باتری ۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و بنا به ادعای آنر تا ۱۴ روز می‌تواند دوام بیاورد.

شرکت، همچنین نسخه رانینگ ادیشن (Running Edition) آنر بند ۴ را هم معرفی نمود که دارای نمایشگر POLED بوده و برخلاف نسخه معمولی صفحه‌نمایش آن سیاه و سفید است. این مدل، باتری کوچک‌تری (۷۷ میلی‌آمپرساعت) دارد، اما اطلاعات بیشتری مانند تشخیص بهبودیافته دوندگی را که شامل مواردی مانند ریتم، طول گام، زمان تماس و الگوی برخورد پا با زمین می‌شود، در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

آنر بند ۴ دارای سه رنگ مشکی، آبی و صورتی بوده و با قیمت ۲۹ دلار (۲۵ یورو) عرضه خواهد شد. نسخه رانینگ ادیشن هم با رنگ‌ های مشکی، آبی، قرمز، زرد، سبز و صورتی و به قیمتی حدود ۱۵ دلار روانه بازار می‌شود. هر دو دستگاه قرار است از ۲۰ سپتامبر در چین به فروش برسند و به‌زودی شاهد حضور آن‌ها در بازارهای بین‌المللی هم خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH