ماجراجویی

بهترین بازی‌های ژانر ماجراجویی اندروید را بشناسید

ماجراجویی یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها محسوب می‌شود و بعضی از انسان‌ها دوست دارند تمام عمر خود را صرف ماجراجویی در دنیا کنند. اما اگر وقت این کار را ندارید و در عین حال می‌خواهید این لذت را تجربه کنید، باید بهترین بازی‌های ماجراجویی اندروید را بشناسید. پس در ادامه با ما همراه باشید.


The Walking Dead

ماجراجویی

اگر عاشق زامبی‌ها هستید و می‌خواهید ماجراجویی‌تان را با آن‌ها استارت بزنید، یکی از بهترین گزینه‌های موجود بازی The Walking Dead است. فصل اول این بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌ بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده. در واقع این سری از بازی‌ها از روی فیلم محبوبی به همین نام ساخته شده که داستان دنیایی پر از زامبی‌ها را روایت می‌کند. گفتنی‌ست برای تجربه هر دو فصل باید هزینه‌ای در حدود ۵۰ دلار متقبل شوید. در این بازی چیزی مهم‌تر از بقا نیست و باید با روش‌های منحصربه‌فرد جان خود را نجات دهید. زامبی‌ها از هر طرف به شما حمله می‌کنند و هیچ‌وقت از شرشان خلاص نمی‌شوید. اسلحه‌هایی برای کشتن این موجودات در نظر گرفته شده تا با هدف‌گیری صحیح آن‌ها را از پا دربیاورید و از مهلکه فرار کنید. محیط‌های گوناگون نیز یکی دیگر از جذابیت‌های بازی به شمار می‌رود که به منظور جلوگیری از بروز یکنواختی در روند گیم طراحی شده‌اند.

Tiny Thief

ماجراجویی

از گرافیک‌های خشن یا با رنگ‌های تیره خوش‌تان نمی‌آید و می‌خواهید ماجراجویی خود را در محیط شاد و سرسبز شروع کنید، این بازی گزینه خوبی برای شماست. محیط دو‌بعدی باعث شده این بازی حس نوستالژیکی داشته باشد و کاربران را به سمت خود جلب کند. هم‌چنین وجود شخصیت‌های متعدد نیز جان تازه‌ای به بازی بخشیده‌اند و تا ساعت‌ها حوصله‌تان سر نمی‌رود. خوش‌بختانه توسعه‌دهنده طیف وسیعی از بک‌گراندها را تدارک دیده تا همیشه فضاهای جدیدی را مشاهده کنید که مملو از چیزهای عجیب و غریب هستند. در اصل بازی Tiny Thief در عین داشتن گرافیکی کلاسیک، از گرافیک مدرن نیز سود می‌برد و سازنده تلاش نموده تا اشکال را در ساده‌ترین حالت ممکن به نمایش بگذارد. گیم‌پلی مثل دیگر بازی‌های ماجراجویی قدیمی است. باید به راه خود ادامه دهید و موانع را پشت سر بگذارید، اگر توانستید از تمام آن‌ها جان سالم به‌در ببرید، شما برنده بازی هستید. صداگذاری نیز با فضای بازی هم‌خوانی دارد و در موقعیت‌های گوناگون موزیک جدیدی پخش خواهد شد. افکت‌های صوتی نیز در نظر گرفته شده‌اند تا جذابیت بازی افزایش یابد و سطح هیجان بیش‌تر شود.

Machinarium

ماجراجویی

اگر بخواهیم برترین بازی‌های ماجراجویی اندروید را لیست کنیم، نباید این عنوان را از یاد ببریم. Machinarium با گرافیک جادویی خود نظر هر کسی را جلب می‌کند و داستان آن شگفت‌انگیز است. گیم‌پلی طولانی نیز یکی از زیبایی‌های این گیم محسوب می‌شد که گیمرها را خوشنود می‌کند. در حقیقت برخلاف بسیاری از عناوین روند بازی به طول می‌انجامد و باید از چالش‌های زیادی عبور کنید تا مرحله‌ای از Machinarium را پشت سر بگذارید. جزئیات زیادی در بک‌گراندها به چشم می‌خورند که همگی لذت‌بخش هستند و جذابیت کلی را افزایش داده‌اند. به لطف محیط‌های مختلف و شخصیت‌های متعدد حتی پس از ساعت‌ها بازی حوصله‌تان سر نمی‌رود و می‌توانید تا مدت‌ها بدون خستگی بازی کنید. شما در نقش شخصیت اصلی گیم هستید که قادر به صحبت کردن نیست و برای همین هیچ گفت‌و‌گویی در طی روند بازی دیده نمی‌شود. به همین علت چالش‌های جدیدی به وجود آمده‌اند. باید کمی زبان بدن بدانید، الگوها را کشف کنید و از تصاویر اطلاعاتی استخراج نمایید تا بتوانید منظور ربات را بفهمید. در نتیجه این بازی با این‌که در ژانر ماجراجویی قرار دارد، فکری نیز هست و باید جدای از گشتن در محیط اطراف، پازل‌هایی را نیز حل کنید. Machinarium بیش از ۵۰۰ هزار بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالای ۴.۶ از ۵ را کسب نموده است.

The Wolf Among Us

ماجراجویی

با نگاه اول به این بازی جذب گرافیک آن می‌شوید. در واقع اگر به کتاب‌های کمیک و تصاویر آن علاقه‌مند باشید، سریعا عاشق The Wolf Among Us خواهید شد. محیط‌ها، شخصیت‌ها و دیگر المان‌ها شما را به یاد کتاب‌های افسانه‌ای و داستان‌های ابرقهرمان‌ها می‌اندازد و این موضوع می‌تواند دلیلی برای نصب این بازی باشد. در این بازی شما باید کشف کنید که چه کسی یا کسانی مردم را به قتل می‌رسانند و به همین علت ماجراجویی‌تان شروع می‌شود. باید با افراد گوناگون دیدار کنید، به مکان‌های جدید بروید تا قاتلان را پیدا نمایید. در این راه نیز با چالش‌های متعددی روبه‌رو خواهید شد که کار را برای شما سخت‌تر می‌کنند و در عین حال جذابیت بازی را افزایش می‌دهند. در برخی از موقعیت‌ها باید فرار کنید و در کنار همراهان خود به پناهگاه بروید. ترکیب گرافیک کمیک‌مانند و رنگ‌های کلاسیک حس عجیبی را به کاربر منتقل می‌نماید که تا مدت‌ها شما را جذب این عنوان خواهد کرد. البته باید گفت توسعه‌دهنده مراحلی را در نظر گرفته تا علاو‌ه‌بر ماجراجویی، از فکر خود نیز استفاده کنید تا بتوانید زنده بمانید. The Wolf Among Us تا حالا بیش از ۱ میلیون بار از فروشگاه گوگل دریافت شده و امتیاز نسبتا بالایی را کسب نموده است.

Game of Thrones

ماجراجویی

سریال بازی تاج و تخت که یکی از محبوب‌ترین سریا‌ل‌ها به حساب می‌آید، حالا به بازی تبدیل شده و می‌توانید با موبایل یا تبلت خود در محیط این داستان جذاب قدم بگذارید. گرافیک در سطح بالایی قرار دارد و به‌صورت سه‌بعدی طراحی شده. شخصیت‌ها و فضاها دقیقا مثل فیلم با همان ترکیب جادویی و اسرارآمیز طراحی شده‌اند تا نه‌تنها علاقه‌مندان به سریال بازی تاج و تخت جذب این گیم شوند، بلکه عاشقان ژانر ماجراجویی نیز ترغیب به نصب این عنوان شوند. داستان بازی در جنگل‌ و در مناطقی خاص اتفاق می‌افتد و ماموریت شما روشن است. باید چالش‌ها را پشت سر بگذارید و این کار فقط با ماجراجویی امکان‌پذیر است. در روند گیم با افراد مختلفی آشنا خواهید شد که همگی در سریال حضور داشتند و در این مجموعه نیز به کمک‌تان می‌آیند یا تشنه به خون‌تان هستند. گفتنی‌ست این بازی با خشونت زیادی به همراه است و به افراد بالای ۱۸ سال توصیه می‌شود. Game of Thrones تا حالا بیش از ۱ میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز بالایی را دریافت کرده. ضمنا نظر ادیتورهای فروشگاه گوگل را نیز جلب کرده و به انتخاب آن‌ها تبدیل شده است.

2 در مورد “بهترین بازی‌های ژانر ماجراجویی اندروید را بشناسید”

  1. ماهان جعفری منفرد

    سلام اقا لطفا اسم اسن بازی که عکسش روی صفحه هست چیه همین مرده که لباس نداره اره میجنگه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH